Perazzi Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Til dere som er lokalkjent i Oslo: I neste uke skal jeg til Parkveien i Oslo, har tenkt til å ta tog fra Hokksund. På hvilken stasjon bør jeg gå av på for å komme nærmest Parkveien, å sitte på helt frem til Oslo S er vel ingen vits, eller? Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Etter et søk på gulesider virker det som det er ganske kort vei fra Parkveien til Nationaltheateret, som er 1 stopp før Oslo S Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Takker Det var det jeg også kom frem til, da er jeg sikker. Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan for moro skyld også søke deg frem på www.trafikanten.no, fra henholdsvis Nationaltheateret og Jernbanetorget (Oslo S) og til Parkveien nr xx, så ser du hvilke trikker/busser som går, og hvor lang evt. gåtid det er. Lenke til kommentar
Perazzi Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan for moro skyld også søke deg frem på www.trafikanten.no, fra henholdsvis Nationaltheateret og Jernbanetorget (Oslo S) og til Parkveien nr xx, så ser du hvilke trikker/busser som går, og hvor lang evt. gåtid det er. 7757540[/snapback] Takk for tipset Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå