morten_s Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg skal investere i ny disk nå. Fant ut jeg hadde no rusk liggende på en Paypal konto, så da tenkte jeg det passet seg fint å bruke det opp med det samme. Ser for meg en 500GB denne gangen.. Har gode erfaringer med Western så jeg tror holder meg til dem. Det jeg lurer på nå er hva som er forskjellen på SE16 og Raid Edition... Begge støtter vel Raid oppsett, so whats the deal? Her er link til PS Data. Fjerde og tredje nederste diskene i lista. http://www.psdata.no/ps.asp?tcl=1851,1850&mlevel=060400 Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Raid edition er beregnet for pcer som står på hele tiden. Life in a desktop computer doesn't compare to the extreme environment in an always-on, high duty cycle RAID system. What's needed is a drive engineered to thrive in a high-intensity RAID system while still offering traditional low cost-per-capacity desktop value. That drive is the WD RE. Designed and manufactured to enterprise-class standards, WD RE drives provide enhanced reliability in a 24x7, continuous duty cycle environment. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Jommen PC'ene min står jo alltid på de.. så da hadde det kanskje ikke vært så dumt med en Raid Edition da Vet du hva som er forskjellen på Raid Edition FDB og Raid Edition 2? Lenke til kommentar
Apocalypse Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Edition 2 er bedre version. den har bla. høyere MTBF. (søk wikipedia for forklaring) 1M timer MTBF for RE vs. 1,2M timer for RE2 http://www.westerndigital.com er din venn Endret 19. januar 2007 av Apocalypse Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har akurat fått tak i en WD 500GB RE2 disk selv, men har ikke fått tatt den i bruk enda pga gammel firmware på raidkontrolleren min. Gleder meg til å få tatt den i bruk. Lenke til kommentar
morten_s Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Takk for hjelpen. Edit: Blir nok en RE2 på meg. Endret 20. januar 2007 av morten_s Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå