macba Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Vet det er mange poster om hva som er bra å sånt men skal på lan snart å har tenkt å kjøpe meg ny mus nå. Har hørt om G5 å G7 å MX Reveluion å MX (noen tall). Hva er best? Spiller CSS Lenke til kommentar
Misantropen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Spiller du CS så glem trådløst. G5 er grei nok om du spiller med høy sensitivitet, men bruker du hele bordet og har middels til lav sens er nok enten en MX518 eller en Razer Deathadder det beste valget. Lenke til kommentar
Zumcern Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Saitek Gamilg mouse 3200 DPI Har denne musa jeg, Ser lita ut men er ikke det! Personlig synes jeg denne musa er dritt deilig! Lenke til kommentar
Hellemyr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Dette er en god gaming mus som jeg bruker til å game med, koster heller ikke alt formye Lenke til kommentar
isakm Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det har vært omtrent tusen tråder rundt dette emnet. Ta deg gidd til å søke macba!! Spiller du cs hjelper det ikke med trådløs, HER er en link som leder til et spørsmål om de to beste musene til cs. Og HER er en link som leder til et spørsmål om ny gamermus isaksn Lenke til kommentar
Celusion Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Kjøp deg razer copperhead, jeg har aldri klaget på denne musen den er rett og slett perfekt. Ellers er vel intelli eller mx 310 mest brukt blant pro gamers Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå