parazite Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg er drittlei av telefoner som ikke tåler en dritt. Jeg vil ha en telefon der jeg ikke trenger å være bekymret for om jeg søler et par dråper vann på den, mister den i bakken osv. Nå er det på tide med noe solide greier som tåler en trøkk. Hvilke telefoner er det som tåler å bli behandla som en dritt? Lenke til kommentar
Jakartabebopp Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Sjekk ut en modell som heter Nokia 5500. Fantastisk telefon, samtidig som den er støt-, fall- og sprutsikker. TEST her på Amobil.no FORSØK på å jule opp en 5500, også her på Amobil.no. Som du sikkert ser så er det en telefon som kommer ganske så godt ut av det. Endret 20. januar 2007 av rasgar Lenke til kommentar
Loko Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Like før jul var jeg på "nokia awards", her hadde de fått Kristofer schau som vert. Han hadde selvsagt blitt utstyrt med en nokia 5500 som han fikk "leke" seg litt med. Han la telefonen i en glassbolle, tomte en støvsugpose oppå, så tømte han ei flaske tuborg over, for så å dunke hardt oppå dette med ei tresleiv. Som om ikke det var nokk så tok han til slutt å kastet glassbollen 4-5 meter i luften slik at den datt ned og knuste. Til tross for dette så overlevde telefonen og kristoffer ringte en person i salen. Så jeg vil absolutt si at Nokia 5500 er en av de mest robuste telefonene du finner på markedet nå. Trenger du ikke alle funksjonene som 5500 har så har du jo altids den gamle traveren Nokia 5140i. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Trenger du ikke alle funksjonene som 5500 har så har du jo altids den gamle traveren Nokia 5140i. 7774212[/snapback] Les amobil testen og andre tester, den tar inn vann som en svamp. Ville styrt unna den jeg ihvertfall, men 5500 er jo relativt billig nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå