Gå til innhold

IQ test... prøv denne!


Tigeren

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

jeg fikk 123 på 5 minutter testen (det er språkforståelsetest!), men den "ultimate" testen krever ikke så mye engelsk.. Hvis du ikke forstår figurene og rekkene på engelsk, så tror jeg heller ikke du forstår dem på norsk..

Trenger ikke engelsk moderspråk for å forstå "What france is to europe, china is to____", og at du sannsynligvis skal svare Asia!

Lenke til kommentar

Lattelig... Du vet vel at den IQ'en du får som svar kun er et mål på hvor bra du gjorde det på den testen der og ikke noe annet?

 

Liksom IQ er en universell måleskala som sier hvor flink man er til alt mulig... Hvis det hadde vært sånn skulle jeg skrevet den ut, lagt den i en konvolutt, og sendt den til George Bush og bedt han returnere resultatet... hele det en siffret. :grin:

Lenke til kommentar

Dere bør heller prøve Mensa sin "on-line hjemmetest" som til en viss grad skal være en pekepinn på om du kan søke medlemskap eller ikke, Husker ikke URLen, men den ligger på dagbladet/start.no et sted, eller mensas norske hjemmeside. Greide 36 av 43 _før_ jeg hadde drukket kaffe om morgenen, sier meg fornøyd med det... :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...