skogen1 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 hallo, Dette er altså min første post på dette forumet og det er fordi eg skal kjøpe ny mobil. Jeg har så godt som bestemt meg for å kjøpe w810 fordi denne mobilen oppfyller de fleste av kravene jeg har. Det jeg derimot lurer på er om jeg skal ha Netcom eller Telenor eller en annen operatør. Og etter at jeg har funnet ut hvilke av disse jeg skal velge, hva slags abbonement, evt. kontaktkortdordning vil da være aktuelt? Jeg ringer faktisk bare noen få minutter i måneden, kanskje mer nå som jeg får ny mobil, og sender omtrent 2 meldinger om dagen. Noen som har gode råd? Lenke til kommentar
Chillipepper Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hadde jeg vært deg ville jeg ikke valg noe av de men heller kjøpt telefonen med tele2 abo. da kommer du unna med billigere mnd avgift og ringepriser. sjekk tele2.no jeg kjøpte min på Siba og det var billigere enn på elkjøp osv. bare ett tips. :-) Lenke til kommentar
skogen1 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Flere som vil anbefale å kjøpe på denne måten, eller som har andre forslag? Lenke til kommentar
skogen1 Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 sorry for at jeg poster dobbelt nå, men jeg har undersøkt litt selv. Da er det spesielt one call som ser bra ut, noen som har gode eller dårlige erfaringer med dem? Lenke til kommentar
pologutt Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 sorry for at jeg poster dobbelt nå, men jeg har undersøkt litt selv. Da er det spesielt one call som ser bra ut, noen som har gode eller dårlige erfaringer med dem? 7767859[/snapback] Viss du leiter litt nå, så finner du en post om akkurat One Call og erfaringer med de. Lenke til kommentar
Oracel Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Lurer selv på å kjøpe en subsidiert w810i - så langt har jeg sjekket tilbudene til Chess (Gold), Telenor, og Tele2. Noen som har anbefalinger å komme med her? Lenke til kommentar
frohmage Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Når man har så lite utgående traffikk fra telefonen lønner det seg oftest å ha et forhåndsbetalt abonnement. Selv bruker noextras.net fordi de også er så billige på gprs.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå