d'espresso Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Har Zelda TP, og skal skaffe meg et til av de som er ute nå.. Hvilke anbefales? Synes Super Monkey Ball og Rayman ser gøy ut.. Samt Wario. Men jeg liker jo spill som varer lenge :/ Bilspill/Call of Duty er uaktuelle.. Så.. Hvilket skal jeg kjøpe? Edit: Pokker.. Posta i feil underforum.. Endret 19. januar 2007 av Haakon* Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Slenger meg med på den.. Etter at zelda ble runnet sliter jeg litt med å finne noe verdt å kjøpe her. Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Har Zelda og Rayman jeg. Synes Rayman er utrolig gøy. Masse artige småspill med mye humor og glede. Men hvis du satser på bare singleplayer er nok ikke dette det beste. Er jo partyspill vil jeg si;). tok meg 3 dager med ikke veldig mye spilling for å unlocke alle minigamesene på story mode. Ellers har jeg hørt supermonkeyball skal være morro. Vet ikke så mye om smooth moves, men synes grafikken ser mongo bongo ut:P Btw så har jeg også bestillt excite truck i og med jeg synes det ser morro ut, men kommer jo ikke før 16.feb. Endret 19. januar 2007 av Lomaxz Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Synes også grafikken i Wario ser litt rar ut, men jeg bryr meg ikke om grafikk.. Grafikk < gameplay, anyday Men minispilla i Wario varer jo bare i 1-2 sekunder.. Det er ekstremt lite synes jeg.. Både Rayman og Super Monkey Ball ser gøy ut.. Men en ting er sikkert, jeg skal ha et av de som er ute nå Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kjøp dere noen VC spill eller GC klassikere. Rayman, varer forsåvidt ganske lenge, klin umulig noen av de bretta så du irriterer nok ræva av deg og legger ned spillet noen dager, for så å ta det opp igjen å fortsette. Lenke til kommentar
Niskivara Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Wario Ware er helt sinnsykt genialt. Fantastisk multiplayer med en kontroll. Underholdende i singleplayer også, men det er vel grenser for hvor lenge man orker å spille det alene når man først har åpnet alle brettene. Rayman er også morro, og selve presentasjonen og grafikk er utrolig humoristisk, men som spill når det ikke helt opp til Wario Ware. WiiPlay er også morro i mulitplayer, pluss at du får med en ekstra kontroll. Noen av spillene tar litt lenger tid å komme inn i(Biljard), men fungerer ypperlig når man først finner ut av det. Red Steel tar også en god stund å komme inn i, men er ett godt og annerledes FPS, selvom det har mange mangler i presentasjon og slikt, så det kunne nok trengt litt mer tid under utvikling. Super Monkey Ball har noen helt sinnsykt teite ting(man kan ikke avslutte midt i brettene hvis man har lyst til å spille et annet brett), og en del av multiplayerspillene fungerer ikke helt, men singleplayerspiller er stødig som alltid, og noen av multiplayerspillene er fantastiske. Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Både Rayman og Super Monkey Ball ser gøy ut.. Enig der, men tenker dette er spill som er morsom akkurat en hel uke eller noe. Ønsker noe som gir litt mer valuta for pengene. Klart er VC games en mulighet, og jeg har kjøpt et par. Men det er litt laber at utvalget der også er temmelig dårlig og med mindre funksjoner en man kan få på en emulator. F.eks netplay. Endret 19. januar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Sliter selv med å finne noe bra til den nå= P får vel sjekke ut VC spilla, fram til alle de gode titlene kommer fykende inn. Lenke til kommentar
xdim Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Tror vi bare får smøre oss med litt tålmodighet gitt. Har selv Zelda og Monkey ball. Zelda har jeg spilt og spiller siden 8.des Monkey ball er morsomt i et par dager, men har ikke fått prøvd 2 player siden jeg ikke finner ny wiimote. Blir sikkert litt mer morsomt da. Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kan det hende at dere bare er litt lei av å spille på et generellt grunnlag? Lenke til kommentar
d'espresso Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Går for Rayman, jeg Lenke til kommentar
tidus2k4 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Kan det hende at dere bare er litt lei av å spille på et generellt grunnlag? Ikke jeg i hvertfall. Spiller nå command & conquer (1) , ico, final fantasy 6 og litt devil may cry 3. Så jeg har nok å drive med egentlig. Men synes det er litt trist å ikke ha noe på wii som er den nyeste konsollen i huset Et det satt noen dato på battalion wars 2? Det gleder jeg meg til. Endret 19. januar 2007 av tidus2k4 Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Har ikke sett noen dato på Battalion Wars 2 enda.. Men jeg har alltid vært fan av den serien. Go' spill =) Littegranne off topic: Hva spiller du FF6 på? Det er jo ute på "alt" om dagen.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå