hifiking Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Noe har skjedd hjemme hos meg. Dette har skjedd i løpet av et par dager. 1. Begge bankkortene (2) mine kan ikke leses av lengre. Lesefeil. 2. Ingen av xbox360 backupene mine virker. (brente dvd'r), (open tray) 3. Ingen av de brente PC dvd'ene mine virker (Vil du brenne en ny dvd?) 4. Raid disketten min er ødelagt. (lang feilmelding) Skulle tro noen hadde vært innom med en diger magnet, selv om man ikke får ødelagt brente dvd'r på den måten. Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Skulle tro det var noe form for elektromagnetisk stråling som har gjort dette... Er det en kraftstasjon like i nærheten av huset ditt? Lenke til kommentar
4588pkdkrikue5c Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Uansett hva det er, fikk det meg til å grøsse.. Endret 19. januar 2007 av steffenz Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 det slår ikke at døra mi ble låst. Døra mi er den eneste av sitt slag i huset og bruker spesiel nøkkel, noe jeg ikke har. Dermed fungerer det med en gammel Sierra bilnøkkel Jeg hadde vært med dama på rommet, låst. Låste opp og fulgte hun hjem. Deretter kom jeg hjem og skulle inn på pcen(rommet). Da jeg tok idøra var den låst! Jeg skjønnte ingenting. For vinduene er ca 30cm høye og 100cm brede. Så det er ikke søstra mi som kan ha lekt. Dessuten sto nøkklen i, så en skrutrekker kan ikke ha blitt brukt. Jaja. Sånnt skjer. Skummelt er det. Men jeg dirka den opp med skrutrekker Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Dessuten sto nøkklen i, så en skrutrekker kan ikke ha blitt brukt. Men jeg dirka den opp med skrutrekker 7757844[/snapback] Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Dessuten sto nøkklen i, så en skrutrekker kan ikke ha blitt brukt. Men jeg dirka den opp med skrutrekker 7757844[/snapback] 7758061[/snapback] Ja, må jo være det engang iblant også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå