MrL Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Hei.. har et XFX Nvidia G8800 GTS som jeg har hatt en stund, skal sefølgelig ikke oppgradere enda hehe, men hvis jeg en gang skal kjøre SLI av dette når det har sunket litt i pris, går det da ann å kjøpe et GTX istedenfor når det har sunket en del i pris? Eller vil det være bedre å kjøpe et GTS kort til siden de er like..? enkelt å greit: Hvis prisen på GTX og GTS er bare noen hundrelapper forskjell, vil det være bedre med å kjøpe GTX da og kjøre det i SLI med GTS? Endret 19. januar 2007 av Andreas045 Lenke til kommentar
Uglegutt Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kos deg med det du har inntil videre! Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Nei, du må ha to kort av samme versjon. Altså velg enten å kjøpe et GTS til, eller selg det du har og kjøp to GTX, om du mener behovet er det Lenke til kommentar
brsseb Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan blande ulike merker (XFX, Club3d), til og med med forskjellig klokkehastighet. Men du må ha like GPU-er. Sjekk www.slizone.com for mer info. Lenke til kommentar
Sutekh Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Og siden grafikkminnet blir speilet i et SLI-oppsett, så må du vel ha samme mengde grafikkminne på kortene også... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+127836 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Tror faktisk det deaktiveres minne på det skjermkortet med mest minne. (les 512 + 256 --> 256 mb effektivt brukt på begge skjermkortene) Skyt meg hvis jeg tar feil Lenke til kommentar
MrL Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Okei takk for svar. Blir nok lenge til et til graffikort uannsett hehe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå