mcgroven Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Skiskyting er kanskje den mest spennende vintersporten vi har. Spillutviklere som satser på denne idretten burde innse at de har en uslepen diamant i hendene. Les mer Lenke til kommentar
benyeah Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Huff, elsker skyskyting, og har alltid håpet på et slikt spill. Blir kanskje nødt til å skaffe meg det... uansett hva gamer.no sier! Men forventer meg ingenting. Lenke til kommentar
avtalegiro Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Kjøpte spillet i går, og hadde 3-4 timer med spilling med/mot en kompis. Skal være enig med anmelderen i at det ikke er en ny"stjerne" som er født her, men så veldig gale var det nå ikke. Liker man å "file" på tider i bilspill, så er dette mye av det samme bare at settingen er en annen. Vi fant fort ut at det ikke bare var å gå som f.. i tide og utide, men at det måtte tenkes og vurderes når støtet skulle settes inn, for ikke å stivne helt i bakkene. Grafikken er brukbar , spillbarheten likeså. Spiller man mot en vennegjeng tror jeg man kan ha det ganske så moro med dette her. Hadde selvfølgelig håpet på et lignende spill på 360 med full live støtte, det hadde vært et drømmespill for meg om det skulle komme. Endret 19. januar 2007 av avtalegiro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg