Mr.Anki Skrevet 12. februar 2007 Del Skrevet 12. februar 2007 Ok. Bråker viften noe serlig da? kjører du på fult turtall? mvh Anki Lenke til kommentar
Brian Skrevet 12. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2007 (endret) Ja kjører den på fullt turtall hele tiden nå, og synes ikke den bråker mye med tanke på størrelsen. Men nå er det ganske lite mellomrom mellom vifta og cpu kjøleren så det kan hende jeg hører litt ekstra bråk fordi noe av lufta blåses rett på cpu kjøleren. Du hører ikke noe spesielt fra vifta, du hører bare lufta som suser inn i kabinettet, på en måte. Lyden er ikke ubehagelig eller noe, men jeg synes den var overaskende stille faktisk. edit: har i skrivende stund 23grader i rommet. CPU: 24 grader (før ca. 27-28 grader) HK: 24 grader (før ca. 30 grader) GPU: 38 grader (før ca. 45-47 grader) GPU Omgivelse: 33 grader (før ca. 40-42 grader) Harddisk: 24 grader (før ca. 28 grader) Fant et screenshot fra tidligere der jeg fant ut sånn ca temperaturene. Som du ser av temperaturene var det størst utslag på GPU siden den tar imot mye kald luft fra vifta. Ellers sank alle temperaturene ganske bra, til og med harddisken var blitt kjøligere. edit 2: Kjørte GPU vifta litt opp nå, og da kom temperaturen på 30-31 grader på omgivelse og 33-34 på GPU. Ikke ille til stock kjøler og være. + At det er bittelitt overklokket i tillegg. Endret 12. februar 2007 av Brian_N Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå