kaaasen Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Er det noen andre webshopper som selger demovarer enn Komplett.no? Lenke til kommentar
venomzorg Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 ja det er flere. husker ikke hodet nå nen sjekk microplex.no Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Har ikke sett noen. Av og til kan det være demo godbiter hos Kompeltt: Kjøpte nettopp en 17" Hercules LCD demobrukt hos Komplett: 3500,- ! lqpl Lenke til kommentar
lavoll Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Eg kjøpte eit Asus ti4600 hjå komplett til 2030 kr i sept. Det einaste ein kunne sjå var demobrukt var teipen på embalasjen. Storfornøgd! Måtte derimot betale 7000 for min Hercules 920dvi skjerm :|. Komplett har definitivt best demobrukt-lager. Multicom har også demobrukte varer. Hadde masse deilige sonyskjermar inne for ei stund sia.. [ Denne Melding var redigert av: lavoll på 2002-11-28 15:10 ] Lenke til kommentar
cooltech Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hei! http://www.trondheimdata.no - klikk på "Besøk vår side for JULETiLBUD & lagersalg". Juletilbud og lagersalg, fant en del brukbare priser, men noen av juletilbudene kan være billigere andre steder. Lenke til kommentar
Pcbutikken Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hei! Jeg heter Morten og er representant for http://www.pcbutikken.com, vi har en demoliste, men denne siden ligger ikke ute, men du kan kontakte oss på mail, [email protected] å si hva du kunne tenke deg av varer, så sjekker vi det opp for deg med en gang. Mvh Morten Bakstad Pcbutikken DA Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 PSData har en ganske lang liste, men du må være logget inn for å se den. Lenke til kommentar
Phyro Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 PSData sine demovarer har da ganske høye priser også da. Er vel ikke så veldig mange som vil kjøpe: Reparet IBM disk: Harddisk 80.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 990.76,- Eller denne demo CPU'en: CPU Intel Pentium 4 S-478 2.2GHz 400MHz 512K 13u Boxed 2233.35,- Eller hva med denne brukte cd-brenneren: CD-RW 20X/10X/40X IDE Justlink Ricoh 1954.12,- Men en del varer er jo billigere nå enn sist gang jeg sjekket lagersalget til PSData. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Takk for mange gode svar! Holder på å sjekke ut noe nå, så hvis det er noen som finner et BRA hovedkort, som er rimelig nytt, med USB2.0 osv, eller en P4 Boxed 2.2 til 2.6GHz CPU er det bare å si fra :smile: Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 Quote: Den 2002-11-28 16:43, skrev Phyro:PSData sine demovarer har da ganske høye priser også da.Er vel ikke så veldig mange som vil kjøpe:Reparet IBM disk:Harddisk 80.0GB IDE 7200RPM UDMA-100 3.5" 990.76,- Prisene på ps er veldig jojo, noe ken være veldig billig, andre ting dyrt. Selv gjorde jeg ett knallkjøp på en brukt mp1900 (450 kr) for en stund siden. En annen positiv ting er at de nevner hvorfor den ligger i demolista. Som feks den hardisken du dro fram. Ligger bla noen lcd skjermer i den lista med pixelfeil, hadde vært kjedelig å oppdage det når pakka kom i posten. Lenke til kommentar
Grokster Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 jeg ville sterkt fråråde å kjøpe demovarer fra komplett, hvis det er noe feil med de så får du ikke byttet og det synes jeg er en rimelig dårlig deal, det er ikke gøy å kjøpe "as is" når du ikke får testet det først:-( Lenke til kommentar
johna Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Litt dårlig deal ok, men kan heller ikke forvente å få noe flunkende nytt når du har kjøpt noe i utgangspunktet brukt/reparert. Ps kunne heller solgt det til en lavere pris og. De oppdaterer ikke lista så ofte heller da,, derfor finner man noen overprisa ting der. Men har fått tak på mange gullkorn, og aldri hatt probz. Skulle ønske flere hadde hatt slike HW-loppemarked.. :smile: Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 13:32, skrev Grokster:jeg ville sterkt fråråde å kjøpe demovarer fra komplett, hvis det er noe feil med de så får du ikke byttet og det synes jeg er en rimelig dårlig deal, det er ikke gøy å kjøpe "as is" når du ikke får testet det først:-( Vel ... Du har likevel 14-dagers angrefrist og reklamasjon i 5 år. Det kan ikke Komplett.no endre på selv om dem prøver til de blir blå'e i ansiktet. Garanti ... psjt ... Kjøpsloven gir deg rett til et produkt som varer i 5 år. Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Jeg ville aldri kjøpt LCD som demo vare ihvertfall, man er garantert Pixelfeil på den.. (Ihvertfall mange som returnerer skjermer innen 14 dagers grensen som inneholder pixelfeil) Lenke til kommentar
Shepherd Skrevet 2. desember 2002 Del Skrevet 2. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 23:45, skrev aurstad:Jeg ville aldri kjøpt LCD som demo vare ihvertfall, man er garantert Pixelfeil på den.. Javel.... Min eizo l-685 ble kjøpt som demo, null feil på den... Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Vel, da var du heldig og det er jo fint for deg :smile: Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 3. desember 2002 Del Skrevet 3. desember 2002 Quote: Den 2002-12-02 13:32, skrev Grokster:jeg ville sterkt fråråde å kjøpe demovarer fra komplett, hvis det er noe feil med de så får du ikke byttet og det synes jeg er en rimelig dårlig deal, det er ikke gøy å kjøpe "as is" når du ikke får testet det først:-( Selvfølgelig får du byttet vare eller pengene tilbake hvis varen ikke fungerer! Det er jo et helt vanlig kjøp, bare at varen er litt brukt og at du dermed får den litt billigere. Du har like mye rett på at varen fungerer som hvis du hadde kjøpt en ny! Hvis ikke kunne de bare ført opp en masse ødelagte varer på demolista og lagt ut for salg uten å være redd for represalier! Tenk, menneske... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå