Lukas Arnaz Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Sweclockers.com har testet denne LG 24 tommeren som ser lekker ut, har gode specs og kan kjøpes til under 8k. Men som det kommer frem i testen er den ikke perfekt.. BenQ FP241W får derimot veldig skryt i denne testen. Hmmm.. Har veldig lyst på en 24" men kan bli vanskelig å velge en. Endret 19. januar 2007 av Milorg Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du finner nesten ikke bedre tester enn hos flatpanels.dk mener jeg. De har testet LG sin: http://www.flatpanels.dk/test.php?subactio...e=&start_from=& Lenke til kommentar
Lukas Arnaz Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Du finner nesten ikke bedre tester enn hos flatpanels.dk mener jeg.De har testet LG sin: http://www.flatpanels.dk/test.php?subactio...e=&start_from=& 7758023[/snapback] Har den ikke DVI? Trodde alle moderne skjermer hadde det? Men så kan ikke jeg stort om dette heller.. er kanskje bedre med HDMI. Endret 19. januar 2007 av Milorg Lenke til kommentar
HAG Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 HDMI har digitalt bildesignal (samme som DVI), men har lydsignal i samme kabel, har lest testen til SweClockers, løsninga for og bruke DVI signal fra skjermkortet fulgte med (enten kabel med en DVI og en HDMI - ende, eller adapter for og bruke HDMI kabel mot DVI utgangen på skjermkortet). Lenke til kommentar
EirikLF Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 HDMI funker fint i stedet for DVI, mye mindre kabel og lengre rekkevidde. Kan dog ikke begripe hvorfor noen skulle ha interesse av å sende lyden til PC skjermen (Hvor mange bruker høytalere i skjermen?) Og det blir enda vanskeligere å forstå siden man da måtte sendt lyden fra lydkort til skjermkort først. Men for all del, HDMI er ikke noe negativt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå