Plomma2 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei. Fikk macbooken min i går og leker litt med den nå. I frontrow, må jeg laste ned ting fra iTunes for å kunne spille de av der? Eller kan jeg bare eksportere ting inn? Eller kan jeg i det store og det hele slippe å bruke iTunes til det? Jeg har en disk som jeg har alle seriene mine på og jeg skulle helst bare kunne spilt de rett av fra den. Lar det seg gjøre? Jeg prøvde å importere en episode inn i iTunes, men den var ikke å finne i biblioteket etter det. Noen som kan dele sin kunnskap litt kortfattet? - Plomma Lenke til kommentar
ttt Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan lage eit alias (snarveg) av mappa med seriar og leggje denne i "Filmer"-mappa di. Då kan du spele dei av via Frontrow. Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Å. Takk. Er det mulig å få teksten på episodene til å scrolle? Alt jeg ser er Battlestar Galactica [1x.. Frontrow bruker også litt tid på å reagere. Er dette normalt med tanke på at jeg har 2 GB ram? Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Å. Takk.Er det mulig å få teksten på episodene til å scrolle? Alt jeg ser er Battlestar Galactica [1x.. Frontrow bruker også litt tid på å reagere. Er dette normalt med tanke på at jeg har 2 GB ram? 7756494[/snapback] Teksten scroller dessverre ikke, du bør nok heller skifte navn på filen. Legge den i en mappe som heter Battlestar Galactica og kalle episoden for xxxxxx. Da får du det ryddigst mulig. Front Row bruker litt tid første gangen du åpner det ja, ikke uvanlig. Ganske mye medier som skal være i sving. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Beklager om dette oppfattes som off-topic, men hvilke formater støtter front row egentlig? Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 FrontRow støtter alle formater QuickTime støtter. Om man har DivX-plugin i QT, støtter FrontRow alle DivX og Xvid-filmer... Lenke til kommentar
iDude Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ah, selvsagt, burde skjønt det. Her er noen flere tips som kanskje er relevante for andre. Hørte så mye klaging om hvor begrenset FrontRow/AppleTV var, men etter litt leting viser det seg som vanlig at der det er vilje er det en løsning : http://5thirtyone.com/archives/663 Lenke til kommentar
toretors Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Er vel bare å tagge filmene, hvis man ikke føler for å endre filnavnet. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 25. januar 2007 Del Skrevet 25. januar 2007 Ah, selvsagt, burde skjønt det. Her er noen flere tips som kanskje er relevante for andre. Hørte så mye klaging om hvor begrenset FrontRow/AppleTV var, men etter litt leting viser det seg som vanlig at der det er vilje er det en løsning : http://5thirtyone.com/archives/663 7777063[/snapback] Frontrow er ikke begrenset, men appletv er begrenset til mov og mpeg4. Satser på noen ordner opp i det så snart produktet er ute på markedet selv om quicktime-codecer aldri har vært noe å skryte av. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå