Superslim Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) har nettopp fomatert pc'en. innstalert drivere og alt. måtte lage mindre plass på C:\ mens jeg fant en partisjon som ble borte. er nå ferdig og gitt tilbake plass på `C:\, men når jeg skal spille av musikk i WMP står det bare "kan ikke utføre operasjon, for lite minne". får heller ikke kopiert noe, har oppe 2 vinduer å prøver å dra filer mellom de, men det skjer ingenting.. det eneste jeg omttent får åpna er min datamaskin å IE.. Hva skjer og alle prog som skal starte sammen med windows starter ikke.. får heller ikke starta windows uten og hå boot cd i cdromen,tar jeg den ut får jeg beskjed om å putte inn riktig boot device. dette skjer selvom jeg setter feks flobby som 1st boot device håper noen vet hvordan jeg får fiksa det. utrolig irriterende! Endret 19. januar 2007 av Superslim Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan svare på det jeg spurte om i den forrige tråden.. Lenke til kommentar
Superslim Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 har 23.6gb ledig på C:\ virituelt minne står nå på. start 2046mb maks 4990mb her prøvd å sette start til 4990mb, men ikke noe skjer. Lenke til kommentar
Keltern Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Man skulle jo tro såpass med plass og minne skulle holde.. men den klager altså over for lite minne? Jeg aner egentlig ikke hva det kan være.. står helt stilt oppi huet mitt! :!: Har du mulighet for å få kjørt en feilsjekk på disken din da? Eller rett og slett ta en ny formatering og installasjon? Lenke til kommentar
Superslim Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) disken funker fint, har nettop fomatert så er inntessert i å finne en annen løsning:) Endret 19. januar 2007 av Superslim Lenke til kommentar
Superslim Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 sliter skikkelig med detta. hadde vært knall om noen hadde noe peil på hva som kan ha skjedd. er superstuck akkurat nå!! hjelp! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå