Gå til innhold

Erstatning for dell quickset?

Hansulu

Anbefalte innlegg

Før hadde jeg en dell i6000 før jeg gikk over til en zepto 6214w. Fakumet var at jeg før hatet dell quickset pga at jeg ikke viste hva den gjorde med brukervennligheten til maskinen.

Etter å ha eid en dell i litt over ett år klarer jeg ikke finne noen programm som har brukervennligheten til quickset.

Den funksjonen jeg hovedsaklig er ute etter, er å kunne lukke skjermen og maskinen automatisk skifter over til en ekstern skjerm. Utrolig høvelig funksjon for den som ser mye på film på en ekstern skjerm :)

Har sett etter et lignende programm men finner ingen, noen som vet om et slikt programm?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Før hadde jeg en dell i6000 før jeg gikk over til en zepto 6214w. Fakumet var at jeg før hatet dell quickset pga at jeg ikke viste hva den gjorde med brukervennligheten til maskinen.

Etter å ha eid en dell i litt over ett år klarer jeg ikke finne noen programm som har brukervennligheten til quickset.

Den funksjonen jeg hovedsaklig er ute etter, er å kunne lukke skjermen og maskinen automatisk skifter over til en ekstern skjerm. Utrolig høvelig funksjon for den som ser mye på film på en ekstern skjerm :)

Har sett etter et lignende programm men finner ingen, noen som vet om et slikt programm?

7755912[/snapback]

visst du har service tagen fra den gamle maskinen kan du gå til dell sine sider å laste ned delll quickset :thumbup:

Lenke til kommentar
Vil dette funke med mine komponenter? Mener jeg har prøvd å instalere en gang, men den ville ikke forsette siden maskin ikke var en dell.

7757171[/snapback]

Det er jeg ikke helt sikker på. men det er væll verdt et forsøk. har du sjekket download.com etter erstatninger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...