Joachim_F Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 I dag har ytterligere to klassikere blitt tilgjengelige over Virtual Console-systemet for Wii. Disse er Street Fighter II: The World Warrior og Super Probotector. Les mer Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 ah, gode gamle superprobotektor. ingenting som det å skaffe seg homing missile rett før en kommer til dørene som spyr ut monstere, parkere seg der og bare låse ned skytekappen 30min eller noe sånt senere så har en max antall liv en kan ha ah, barndomsminner Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Er disse spillene oppgradert på noen måte fra orginalen? Har de pusset litt på oppløsningen, kantutjevning og slikt? AtW Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ingen oppussing i det hele tatt. Bare noen få optimaliseringer for PAL kanskje... Med andre ord så likt som orginalen som mulig, noe som er knall. Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Ingen oppussing i det hele tatt. Bare noen få optimaliseringer for PAL kanskje... Med andre ord så likt som orginalen som mulig, noe som er knall. 7774257[/snapback] Personlig er jeg ikke helt enig, jeg vet ikke om du har spilt mye på emulator, men jeg slår alltid av scanlines, og setter på grafikkoptimalisering som gjør bildet mindre pixelert og den slags. Jeg spiller for å ha det gøy, og spillene blir ikke mindre gøy av litt bedre grafikk. AtW Lenke til kommentar
TCi Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg er vel av den sorten som liker det som jeg spilte det på den tiden... Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Jeg er vel av den sorten som liker det som jeg spilte det på den tiden... 7774599[/snapback] Hehe, det gjorde jeg også, men spillbarheten er like god, og jeg synes ikke det beriker min opplevelse så veldig å ha sterkt pixelerte kanter (strengt tatt, så hadde jeg neppe tenkt noe på det om jeg fikk det servert med forbedret grafikkk uten jeg viste det, og uten å nylig ha sett det uten forbedring, fortidsminnene mine er noe mer rosenrøde enn virkligheten) Men det er vel smak og behag antar jeg. AtW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg