RIP Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har en ribbevegg i hybelen(vet ikke hvorfor den er der ), men kan jo få brukt den litt siden den er der. Har ikke funnet på noen greie øvelser å bruke den til, siden det ikke er så høyt her og det er bare en meter gulvplass før senga kommer. Har heller ikke mulighet til å flytte senga. Har prøvd på noen hangups, men den øverste stanga bygger ikke ut, så må liksom støtte albuene til vegge og løfte meg utover og opp - noe som ikke er veldig behagelig :\ Noen gode ideer? Lenke til kommentar
hds Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Tåhev og benhev er vel dem jeg kommer på i farten. Ellers er ribbeveggen fin for å strekke ut på. Lenke til kommentar
2rst1 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 prøv å feste ei matte på ribbeveggen og prøv om det blir mer behaglig for albuene :] Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Å henge etter armene og heve benene foran kroppen din er en finfin øvelse for magen. Ellers er jeg missunnelig på deg som har en ribbevegg til tøying på hybelen Lenke til kommentar
RIP Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Tror soverommet har vært et treningsrom før Men var en god ide med en sånnen matte, må få skaffa meg en sånnen gummimatte =) Tøye litt også kanskje, men det er så kjedelig :\ Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Tøye litt også kanskje, men det er så kjedelig :\ 7761790[/snapback] Stretching hjelper på dersom man bygger muskler, og det forbedrer leddutslagene. Nå som jeg både trener på helsestudio og nettopp har begynt på kampsport har jeg begynt å innse nytten av tøy&bøy. Endret 20. januar 2007 av Zethyr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå