anora Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Etter reinnstallasjon fungerte lyden fint i iTunes, men ikke i Firefox og Guild Wars... Jeg avinnstallerte lydkortdriveren, lastet den ned og innstallerte den på nytt, og nå fungerer ikke lyd i det hele tatt... Driveren jeg bruker er Realtek AC97..... Lenke til kommentar
SpecialForce Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Etter reinnstallasjon fungerte lyden fint i iTunes, men ikke i Firefox og Guild Wars... Jeg avinnstallerte lydkortdriveren, lastet den ned og innstallerte den på nytt, og nå fungerer ikke lyd i det hele tatt... Driveren jeg bruker er Realtek AC97..... 7755763[/snapback] sikker på at det er nyeste driveren? det kan hende at pcen din fusker med en ny driver og at du kanskje trenger den gamle? kan hende at din pc fusker med den nye... prøv med en gammel en Lenke til kommentar
anora Skrevet 1. februar 2007 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2007 Da har jeg funnet de nyeste driverne, og lyden er tilbake igjen, men ikke i firefox, internet explorer eller når jeg spiller guild wars... Hva kan det være? Kanskje de gamle driverne er der ennå? Hvordan fjerne de? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå