Gå til innhold

Tyskland vil forby voldelige spill


Anbefalte innlegg

Det blir da mangel på ny spill som Battlefield 100 000 og CS: ultra eller noe sånt. Får man ikke selge det, lager man det heller ikke.

7756699[/snapback]

Akkurat, vi mister mange av vore favoritter.

 

Skjønner ikke pointet, flere folk kommer til å laste ned spillene, eller kjøpe de over nettet.

Viss det blir eit totalt forbod kan det tenkjast at dette vil sperre for sal over Internett og. Sjølvsagt reint teoretisk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Dette er nok et eksempel på et forsiktighetssamfunn man ikke er tjent med. Kan jo bare peke til Japan på dette området, de er ikke akkurat det første landet som nevnes når det kommer til voldelig befolkning, men filmene og spillene dems tar jo helt av :D

Lenke til kommentar

Jeg synes dog toppen av kransekaka var det jeg leste på 1up her om dagen.. At to ungdommer var blitt tatt for mord, og de hadde kalt seg Sephiroth og Reno, og politiet hadde funnet et eksemplar av Final Fantasy VII i

 

POFF, cut to:

 

"Final Fantasy VII is now being labeled as a "Killerspiele"; a killer game."

 

IMO, om du trodde Jack Thompson var ille, så er Tyskland/Tyske medier enda værre.

 

Edit: Kilde

Endret av Swoofah
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+214asdf125

Det er jo viden kjent at final fantasy er en voldssimulator! Mulig Jack Thompson holder til i feil land? Kanskje han ikke hadde blitt latterliggjort neddi der, alle er jo tydeligvis like korka

Lenke til kommentar
For å si det sånn, så ønsker EU å standardisere reglene her. Og får tyskerne igjennom en streng fortolkning, får det konsekvenser for hele EU/EØS området. Inkludert oss.

 

Kan ikke helt si at jeg bekymrer meg, sånn har da tyskerne holdt på så lenge det har vært spill....Turok 2 Seeds of evil ble så vitt jeg husker forbudt i tyskland, men i resten av europa var det ikke noe problem. Dette blir bare å lage storm i vannglass, land har sine egne lover og regler. Nederland tillater hasj på "coffe shops" andre land ikke. Selv om de er medlem av eu. Dette er bare å ta med knusende ro (bokstavelig talt)...... :!:

 

En artig ting er linken under, som omhandler hva folk søker på. Søkte på "cumshot" og fikk denne spennende statestikken : cumshot

 

Pussig trender i tyskland for en si.........

Lenke til kommentar

selvsagt blir det ikke gjennomført. Da blir spill et nytt narkotikum som landet må bruke penger på og få fjernet. Absolutt det dummeste jeg har hørt.

 

arrester alle som bedriver piratkopiering og bur inne 20% av tyskland :p

eller bøtelegg et par 100tusen nazier.

 

kommer ikke til og skje uansett.

Lenke til kommentar
Vi kan trøste oss med at om noen tiår er alle gamlingene som er redd for spill død og begravet, og da vil den nye generasjonen av personer som har vokst opp med spill ta over.

7761317[/snapback]

 

Vi er første generasjon som har vokst opp med spill (i alle fall oss som er født 1980 og oppover) i.o.m at NES kom midten av 80 tallet, og startet spill som vi kjenner det.

 

Men men, så lenge Thompson og hans kompangjonger i andre land ikke er sterile så blir det nok å være idioter for all fremtid som blir å komme med slike utsagn.

 

Til slutt er vi gamere et slag som blir jakta, torturert og hjernevaska til å ikke spille voldelige spill og heller spille teletubbis DX hvor du sprer lykke og glede i verden. Hm, jeg sprer da godt med lykke i verden når jeg pumper onde terrorister full av blyd. Jeg er lykkelig :p

Lenke til kommentar
Vi kan trøste oss med at om noen tiår er alle gamlingene som er redd for spill død og begravet, og da vil den nye generasjonen av personer som har vokst opp med spill ta over.

7761317[/snapback]

 

Vi er første generasjon som har vokst opp med spill (i alle fall oss som er født 1980 og oppover) i.o.m at NES kom midten av 80 tallet, og startet spill som vi kjenner det.

 

Men men, så lenge Thompson og hans kompangjonger i andre land ikke er sterile så blir det nok å være idioter for all fremtid som blir å komme med slike utsagn.

 

Til slutt er vi gamere et slag som blir jakta, torturert og hjernevaska til å ikke spille voldelige spill og heller spille teletubbis DX hvor du sprer lykke og glede i verden. Hm, jeg sprer da godt med lykke i verden når jeg pumper onde terrorister full av blyd. Jeg er lykkelig :p

7761432[/snapback]

Hallo: da dere som var født i 1980 knapt kunne gå, var i barnehagen og sluttet med bleier spilte vi Atari og Nintendo Game&Watch. Jeg er i den generasjonen elektroniske spill ble vanlig, og data ble kalt EDB (Elektronisk Data Behanling).

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...