fullifaencom Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Den gamle MD spilleren min tok kvelden og jeg skal kjøpe meg ny, dvs. jeg kjøper meg en mp3 spiller. Har sett på en del merker, men finner liksom ingen som er sånn som jeg vil :sad: Men så fant jeg denne http://www.pontis.de/site_e/frame_e.htm Men har aldri hørt om merket. Finner lite om de på nettet... Noen som har vært borti disse? Lenke til kommentar
ligebli Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Ipod er konge. fra 5GB - 20GB Men skal du bruke den til trening bør du velge en uten hardisk. Min erfaring er at det er størrelsen som da er mest viktig. Lenke til kommentar
DFLW Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Hvis du har disk-man ville jeg valgt ipod'en. ipod Den er litt dyr, men veldig kul.... Ellers ville jeg valgt iriver der får du radio og cd-spiller som spiller mp3 cd-plater Headset: SENNHEISER Passer til begge....... Lenke til kommentar
Guahtdim Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Men denne så jo litt morsom ut. Og at de har satset på Sennheiser hodetelefoner er jo ikke så værst. Normalt så er hodetelefonene så bangla at man kaster de nesten med en gang.... Men jeg har ikke sett den før. Finner du den på MP3.com? Lenke til kommentar
fullifaencom Skrevet 28. november 2002 Forfatter Del Skrevet 28. november 2002 Ehhh databutikken.com har den Lenke til kommentar
krakvik Skrevet 28. november 2002 Del Skrevet 28. november 2002 Skal du bruke den til trening og har tilgang på datamaskinen med mp3'ene ville jeg valgt en flash-spiller. Selv kjøpte jeg nettopp en MPIO DMB+ med 128mb minne (www.xenses.no) Denne har både radio og mp3 encoder for opptak fra både radio, mic og cd-spiller samt fjernkontroll. Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. november 2002 Del Skrevet 29. november 2002 hvis man ikke har små, SMÅ ører, blir de klokkene der ekstremt ubehagelige etter en tid....bare sier det.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå