SacrefiZer Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei! Jeg lurer på om noen vet om en måte jeg kan merke om noen bruker ART-poisening på meg eller andre på nettverket.. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 er det stort netverk eller hjemme netverk, siden bedrifter kan du ofte fixse det problemet på switch , hvis du har en cisco switch er det egnet settings for det. hvis det er på wlan har du "AP Isolation" det stopper alle client til og snakke med andre clienter , dem får da KUN tilgang til gateway ip'en Lenke til kommentar
SacrefiZer Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Jeg tenkte på ett lan arrangemang.. Så det er bare mange koblet i nettvekt som også har internett tilgang. Lenke til kommentar
ranvik Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 hvis det er lan party, så spørs det helt hvordan switcher du har. en måte du kan 100% stoppe det er og route alle pc'er vil si alle får egent vlan, og så får de en veldig liten ip range. med bare switch som gateway som router alt over til dem andre. det er og veldig praksik med tanke på at hvis noen kjører dhcp server eller noe, så er det bare dem selv som ikke får ip. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå