Zungam Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei jeg har f.eks sett på en bærbar pc på multicom sin hjemeside..HEL-80 et eller annet..en pc du kan konfiguere etter eget ønske.. Jeg spurte dem om hva maks minne på denne pcen var, altså hvor mye den kan oppgraderes til. fikk dette svaret: "Denne maskinen har 2 x DDR2 SO-DIMM slotter. Ser det har kommet 2GB DDR2 SO-DIMM moduler, men disse er p.d.d. meget dyre." Men selv om den har 2 slotter, vil denne pcen klare 4 gb da? Slik jeg har forstått denne selgeren er at du kan oppgradere så mye du vil så lenge du har nok slotter, er det slik? Lenke til kommentar
Superslim Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei jeg har f.eks sett på en bærbar pc på multicom sin hjemeside..HEL-80 et eller annet..en pc du kan konfiguere etter eget ønske.. Jeg spurte dem om hva maks minne på denne pcen var, altså hvor mye den kan oppgraderes til. fikk dette svaret: "Denne maskinen har 2 x DDR2 SO-DIMM slotter. Ser det har kommet 2GB DDR2 SO-DIMM moduler, men disse er p.d.d. meget dyre." Men selv om den har 2 slotter, vil denne pcen klare 4 gb da? Slik jeg har forstått denne selgeren er at du kan oppgradere så mye du vil så lenge du har nok slotter, er det slik? 7755378[/snapback] ikke så lenge hk ikke har støtte for 4gb ram, men visst det har det skulle det ikke være no problem Lenke til kommentar
Zungam Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Hei jeg har f.eks sett på en bærbar pc på multicom sin hjemeside..HEL-80 et eller annet..en pc du kan konfiguere etter eget ønske.. Jeg spurte dem om hva maks minne på denne pcen var, altså hvor mye den kan oppgraderes til. fikk dette svaret: "Denne maskinen har 2 x DDR2 SO-DIMM slotter. Ser det har kommet 2GB DDR2 SO-DIMM moduler, men disse er p.d.d. meget dyre." Men selv om den har 2 slotter, vil denne pcen klare 4 gb da? Slik jeg har forstått denne selgeren er at du kan oppgradere så mye du vil så lenge du har nok slotter, er det slik? 7755378[/snapback] ikke så lenge hk ikke har støtte for 4gb ram, men visst det har det skulle det ikke være no problem 7755438[/snapback] [/quot Hvordan finner jeg ut det da? Lenke til kommentar
Superslim Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvordan finner jeg ut det da? 7755637[/snapback] det letteste hadde vel vært om dutok en telefon til multicom å skjekka med de. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå