Kjeksmestern Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvor mye er det snakk om? (THP8Framerate) 7755535[/snapback] Det er godt under 30 stort sett, i demoen lå den stabilt på 60 Det er påstått over at frameraten har blitt forbedret i en patch, men det tror jeg ikke kan være mye. 7755572[/snapback] Tror? Vet? Har du spillet? For min del synes jeg den ble bra forbedret. Synes ikke man bør henge seg opp i frameraten mer. 7755671[/snapback] Har selfølgelig spillet, men har ikke spilt det på en liten stund. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Stemmer vel kanskje det analop Ble hvertfall Lost Planet først Kjøpte meg også Final Fantasy filmene (Final Fantasy & Final Fantasy: Advent Children) Lenke til kommentar
Tomtruck Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Godt valg. Lost Planet er et kongespill, helt på linje med Gears of War etter min mening. Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Lost Planet var konge ja! Men Gears of War ligger lett tilgjengelig i hylla hvis jeg bare får lyst til å blåse noen rett til HelvettE i småbiter Lenke til kommentar
veluci Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 så dette spillet er verdt og satse på altså? etter det eg har hørt, så er det jo ikke co op, og live delen er litt fucka Lenke til kommentar
arash23 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 PES6! BAREEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 kjøpte meg Lost Planet idag. må si jeg er storfornøyd! digger dette spillet! hvem vil ikke kjempe mot snøpirater og store monstre? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Liker du spill som ser nydelig ut, som er satt til ett sted med terreng få har laget spill til, som har store flotte monstre, gode cut-scenes som viser historien godt, roboter som faktisk føles ut som store tungte beist. + en del til som gjør spillet bra Men merker det at når jeg synes det blir for vanskelig skulle jeg ønske jeg hadde THP8 her, da kunne jeg cruisa rundt på brettet mitt istedenfor og fryse ihjel mens noen Pirater og Akrids ler av meg... Du komme rikke til å savne coop, og selv om Multiplayeren er litt annerledes er dette noe du venner deg fort til. Magiskt spill Lenke til kommentar
xFreakyx Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 synes MP på lost planet er bra jeg. er bare idiotiskt at man får opp dårlige laggy servere som valg. lagga meg gjennom 2 kamper idag men håper på en update! liker spillet veldig godt Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Går det an å få aimen i Lost Planet til å bli vanlig (slik at den sitter fast i midten) og ikke helt "løs"? edit: leif Endret 20. januar 2007 av Kjeksmestern Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Går det an å få aimen i Lost Planet til å bli vanlig (slik at den sitter fast i midten) og ikke helt "løs"? edit: leif 7761229[/snapback] nop Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå