Lakus Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) *what Topic said* Har disse spillene fra før: -Gears of War -Call of Duty 3 -Splinter Cell: DA -Battlefield 2: MC -Viva Pinata -Dead Rising -Full Auto -Saints Row Har tenkt på Oblivion, men vil ha et spill jeg kan spille mens kompiser er på besøk/med kompiser. (Har Oblivion CE på PC) Derfor har jeg også veldig lyst på Tony Hawk Project 8. Liker Tony Hawk serien Noen flere forslag? Liker ikke Raindow Six Vegas forresten EDIT: Kl 15.00 i dag drar jeg å kjøpe så forslag må vel nesten være før det. Endret 19. januar 2007 av Lakus Lenke til kommentar
anolop Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du må prøve LEGO Star Wars II: The Original Trilogy :!: Har bare prøvd demoen jeg da, men den er konge!! ahh, hvilke minner Lenke til kommentar
_norse_ Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Table Tennis er utrolig morsomt med venner Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Lost Planet kanskje? Hvis du liker bilspill så kan du jo prøve Burnout eller PGR 3. Burnout er OK når man har folk på besøk. Eller så kan du prøve Fight Night som jeg synes er genialt når man er fler. Edit: Henger meg på Table Tennis anbefalingen Endret 19. januar 2007 av LarryDik Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 LEGO Star Wars II: The Original Trilogy - Spilt demoen jeg og, morsomt, men ikke min type spill. Table Tennis - Har vurdert det Lost Planet - Har litt lyst på dette ja, men det fenger meg ikke noe spesiellt. Fight Night - Spilt ihjel demoen og selve spillet hos en kompis, så er nok out of the question. Bra spill, men lei av det. Flere spill som noen tror jeg har glemt? Lenke til kommentar
Gorthaur Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Fight Night Round 3 anbefales på det sterkeste herifra! Eller Pro Evolution 6 som gir mange timer med kniving, bitterhet, frustrasjon og lettelse. Lenke til kommentar
LarryDik Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Mye å velge mellom da... F.E.A.R Chromehounds Far Cry Hitman: Blood Money Prey GRAW WWE Smackdown Tiger Woods 07 NBA 2K7 FIFA/PES for å nevne noen. Har bare spillt demoen på enkelte av spillene her, så jeg vil ikke komme med noen anbefalinger. Unntatt GRAW da, som var numero uno for meg til Rainbow Six kom ut. Men så liker ikke du Rainbow Six, så da blir jeg litt usikker på dine vegne. Selv om GRAW kanskje har like mange likheter med Battlefield som med Rainbow Six. Endret 19. januar 2007 av LarryDik Lenke til kommentar
Veni Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 GUN Just Cause burde også skjekkes ut Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg synes tony hawk er kult, og de er bra flerspillerdel. Hvis du liker tony hawk serien så vil du like th8. Nail the Trick er revolusjonerende! Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Husk at frameraten er generelt dårligere i fullversjonen av THP8 enn i demoen, hva med Test Drive? Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Hvor mye er det snakk om? (THP8Framerate) Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Husk at frameraten er generelt dårligere i fullversjonen av THP8 enn i demoen, hva med Test Drive? 7755525[/snapback] Jeg synes det var irriterende med en gang også, men så kom det en oppdatering, og nå merker jeg det nesten ikke, og jeg er ganske frameratefølsom. spiller heller spill på 800x600 i avg 60fps enn 1024 i avg 30-40fps for å gi et eksempel. Kanskje jeg blingsa, men jeg mener de må ha gjort noe performance i den updaten. Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvor mye er det snakk om? (THP8Framerate) 7755535[/snapback] Det er godt under 30 stort sett, i demoen lå den stabilt på 60 Det er påstått over at frameraten har blitt forbedret i en patch, men det tror jeg ikke kan være mye. Lenke til kommentar
j-- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg og en venn har det ihvertfall sinnsykt morsomt med Need For Speed: Carbon for tiden. Men spørs om du liker den spilltypen, da Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Det er godt under 30 stort sett, i demoen lå den stabilt på 60 Det er påstått over at frameraten har blitt forbedret i en patch, men det tror jeg ikke kan være mye. Jaja, men det står hvertfall mellom THP8 og Lost planet nå... Lenke til kommentar
starfucr Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvor mye er det snakk om? (THP8Framerate) 7755535[/snapback] Det er godt under 30 stort sett, i demoen lå den stabilt på 60 Det er påstått over at frameraten har blitt forbedret i en patch, men det tror jeg ikke kan være mye. 7755572[/snapback] Tror? Vet? Har du spillet? For min del synes jeg den ble bra forbedret. Synes ikke man bør henge seg opp i frameraten mer. Lenke til kommentar
anolop Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jaja, men det står hvertfall mellom THP8 og Lost planet nå... 7755647[/snapback] Da hadde jeg gått for Lost Planet, Lakus Lenke til kommentar
Gjest Slettet+32asd4f Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Apropo Fight Night 3; Noen som vet om et supertilbud på det? THP8 kan anbefales her i gården Et spill som falt veldig i smak, selv om jeg ikke liker rullebrettkjøring (hah) så godt. Endret 19. januar 2007 av Slettet+32asd4f Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Da blir det THP8 eller Lost planet... Skal tenke på det på vei til butikken nå Lenke til kommentar
anolop Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Da blir det THP8 eller Lost planet... Skal tenke på det på vei til butikken nå 7755948[/snapback] Spørsmålet er ikke hvilket spill du skal kjøpe Lakus, spørsmålet er hvilket spill du skal kjøpe FØRST... :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå