Andrivio Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) noen her som har en løsning på dette? kjører Server2003 med ISA 2004. noen som har noen tips å komme med. sliter på dette området. er kanskje litt rotete forklart problemet så bare spør om dere lurer på noe. svarer så godt jeg kan Endret 19. januar 2007 av Andrivio Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg ser på bildet at dt er feilkode 403. Jeg h ar selv aldri vært borte i denne med ISA 2004 men du kan sjekke denne siden hos Microsoft om mulige løsninger. Hvis ikke håper jeg dette søket hos Google kan være til hjelp. Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg ser på bildet at dt er feilkode 403. Jeg h ar selv aldri vært borte i denne med ISA 2004 men du kan sjekke denne siden hos Microsoft om mulige løsninger. Hvis ikke håper jeg dette søket hos Google kan være til hjelp. 7755858[/snapback] takker for svar, skal sjekke ut . utrolig irriterende at dette skjedde. er administrator på serveren også. Lenke til kommentar
Krapylet Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 noen her som har en løsning på dette?kjører Server2003 med ISA 2004. noen som har noen tips å komme med. sliter på dette området. er kanskje litt rotete forklart problemet så bare spør om dere lurer på noe. svarer så godt jeg kan 7755126[/snapback] Hei Dette betyr at isa reglane sperrer tilgangen til sida. Kan du ta en screenshot av firewall policyen, så kan eg sjå om eg ser noko gale. Mvh Håkon Lenke til kommentar
blille Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Hvis du prøver å gå ut direkte på www.hw.no fra serveren der du har installert ISA Server på vil du pr default ikke få lov til det. Du må legge inn denne siden i Various ->allowed sites under system policy for å få dette til! Mvh Bjørnar Lenke til kommentar
Andrivio Skrevet 26. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 26. januar 2007 (endret) da var det fikset. dette hjalp: Endret 26. januar 2007 av Andrivio Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå