leao Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Kjøpte meg i går en HP Pavilion dv9041, og som vanlig la jeg inn diverse programvare, oppdateringer osv. som førte til at maskina måtte startes opp igjen. Når maskina så ble startet opp igjen, og jeg kom inn i Windows, så klarte ikke maskina å koble seg til det trådløse nettverket. Den fant det, men klarte ikke å koble seg til. Hvis jeg skrur maskina helt av, og så skrur den på igjen, klarer den dette. Derfor prøvde jeg å laste ned nye drivere til nettverkskortet, men etter at jeg hadde gjort dette, fikk jeg bare en svart skjerm etter den Windows-loading bar saken, og ingenting skjer. Noen som har peiling på hva som kan være galt? Edit: og nå prøve jeg å komme meg inn i Safe Mode, men da henger den seg på linja med mup.sys (masse forskjellige filer som lastes eller noe sånt). Så jeg kommer ikke engang inn dit! Endret 19. januar 2007 av leao Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvis du kjøpte den på f.eks. Elkjøp, så ville jeg bare gått dit med den med en gang uten å rive seg i håret på egenhånd.. la dem som solgte deg sjiten ta støyten du betaler tross alt penger for en vare som ikke funker som den skal.. Lenke til kommentar
leao Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Hvis du kjøpte den på f.eks. Elkjøp, så ville jeg bare gått dit med den med en gang uten å rive seg i håret på egenhånd.. la dem som solgte deg sjiten ta støyten du betaler tross alt penger for en vare som ikke funker som den skal.. 7755376[/snapback] Kjøpte den på expert ja. Er forsåvidt enig med deg, burde ha levert den tilbake, men da går det vel flere uker før jeg får den igjen, så da formaterer jeg heller og legger inn alt på nytt igjen. Lenke til kommentar
leao Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 Etter å ha formatert maskina et par ganger nå, har dette skjedd flere ganger. Var derfor på expert med maskina nå, men de måtte selvfølgelig ha den inn for å sjekke om det var en DoA-feil (dead-on-arrival). Derfor må jeg vel vente en stund før jeg får den tilbake. Kjipt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå