qeamer Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Heisann! Når jeg skal inn på VGTV, lydverket osv med media player så får jeg feilmelding på både mozilla,opera,ie6. Dette funker på en del andre sider men ikke disse 2 som jeg bruker mest. Noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan skjekke om brannmuren har et reklamefilter eller noe. Spesielt hvis du har Norton. Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan skjekke om brannmuren har et reklamefilter eller noe. Spesielt hvis du har Norton. 7756856[/snapback] Bruker verken norton, brannmur for tiden.. En kamerat har samme prob =S Lenke til kommentar
Dimanche Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ingen reklame eller kanskje popup-filter eller noe? Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Ingen reklame eller kanskje popup-filter eller noe? 7758836[/snapback] Nei, er ganske nøyaktig med spam osv. Kjører Ccleaner, ad-aware og avg hver dag med oppdateringer. Lenke til kommentar
trulsd Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Prøvd å oppdatert mediaplayer? plagdes en del med tv2 web-tv, da slettet jeg media player og la det inn på nytt, funket ypperlig etter det. Lenke til kommentar
meitemark Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Hva med å fortelle oss HVA slags feilmelding det er du får? Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 (endret) Hva med å fortelle oss HVA slags feilmelding det er du får? 7772708[/snapback] Det er bare den vanlige xp erroren, ikke send. Men prøver på den media avinnstallasjons tingen som nevnt oppe her EDIT: Har sletta alle oppdateringer på media player, men hvor får jeg fjerna alt av den? Selv om jeg tok på legg til/fjern windows komponenter er den der fortsatt. Endret 24. januar 2007 av qeamer Lenke til kommentar
andhou Skrevet 24. januar 2007 Del Skrevet 24. januar 2007 Har du quicktime installert? Hadde noe lignende prob som løste seg da jeg avinstallerte QT :-/ Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 24. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2007 Har du quicktime installert? Hadde noe lignende prob som løste seg da jeg avinstallerte QT :-/ 7789379[/snapback] Når du sier det, både jeg å kameraten min har det.. Skal se etterhvert når jeg er på maskinen. Tror det kan være feilen. Lenke til kommentar
tunefish Skrevet 27. januar 2007 Del Skrevet 27. januar 2007 Jeg har akkurat samme problemet, og jeg har ikke QT installert. Jeg la nylig inn nyeste versjon av media player for sikkerhets skyld også, men da uten å avinstallere gammel versjon først, om det kan ha noe å si. Er bare VGTV jeg har problemer med... men browseren crsher altså hver gang jeg prøver å spille noe av der, så det er et litt kjipt problem. Kom gjerne med flere tips! Lenke til kommentar
qeamer Skrevet 29. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2007 Jeg har akkurat samme problemet, og jeg har ikke QT installert. Jeg la nylig inn nyeste versjon av media player for sikkerhets skyld også, men da uten å avinstallere gammel versjon først, om det kan ha noe å si.Er bare VGTV jeg har problemer med... men browseren crsher altså hver gang jeg prøver å spille noe av der, så det er et litt kjipt problem. Kom gjerne med flere tips! 7810675[/snapback] Ja, kameraten min her hadde det heller ikke. Help! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå