Programvare Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg driver med et skoleprosjekt og trenger massevis av informasjon om rock-gitaristen Slash. Takker og bukker Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Google? På wikipedia er det jo også mye info. Slash Lenke til kommentar
virulence Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Han liker å bli avbildet med sin karakteristiske hatt, Jack Daniels i hånda, og røyk i kjeften Slash er kongen! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Slash er kongen! hørte jeg ordet Gud? her er en engelsk utgave av Wikipedia-artikkelen som er litt mer utfyllende. (litt morsomt med de trivia-greiene på slutten. for å få mer info hva med å ta med litt om de andre bandene han spilte i før/etter GNR? Slash's Snakepit, Black Sheep og Velvet revolver er noen av dem. Lenke til kommentar
Landeplagen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg driver med et skoleprosjekt og trenger massevis av informasjon om rock-gitaristen Slash. Takker og bukker 7754958[/snapback] "Jeg har lekser. Kan du gjøre dem for meg? Takk!" Er ikke slash veldig kjent? Burde være lett. WikiWiki Guugel Tipper... Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Hvis dere har god tid på dette prosjektet (som er gasnke usannsynlig), burde du vel kanskje lese selve boka om Slash som jeg tror har kommet ut.. Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Kanskje litt tvilsomt at han har hatt nesten 11 mnd på seg? Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 men hvis han har 3 uker, så kan det kanskje gå, men da må han lese mye:P Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Han fant opp intro riffet til Sweet Child O' Mine når de hadde soundcheck en gang. Lenke til kommentar
JorgenSeverin Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Var den største taperen på skolen (Beverly Hills High).. Men var venner med bl.a Nicholas Cage Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 7. desember 2007 Del Skrevet 7. desember 2007 Spilte gitar for første gang da han var 15. Sluttet på skolen litt senere for å spille gitar Lenke til kommentar
Ikke det? Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 men hvis han har 3 uker, så kan det kanskje gå, men da må han lese mye:P Jeg tenkte bare på at tråden ble startet 19/01-07. Lenke til kommentar
Gjest Bruker-127711 Skrevet 8. desember 2007 Del Skrevet 8. desember 2007 men hvis han har 3 uker, så kan det kanskje gå, men da må han lese mye:P Jeg tenkte bare på at tråden ble startet 19/01-07. Det så jeg ikke, min feil:) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 10. desember 2007 Forfatter Del Skrevet 10. desember 2007 Hehe. Leverte denne oppgaven for vedig lenge siden ja. Jeg fikk den aldri igjen av en eller annen merkeig grunn. Jeg har spurt læreren om den flere ganger, men han bare later som om han ikke vet hva jeg snakker om. Jeg tør vedde på at han har mistet den elns Samma kan det være. Det var i 9. klasse og nå er jeg halveis ut i 10. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå