Gå til innhold

TES: Priser på X360 mods?

Anbefalte innlegg

Har noen en liste over hva de forskjellige koster på X360?

Har spillet på PC, men har lyst til og spille fra sofaen også så jeg tenker jeg skal kjøpe det til X360 i dag.

Men tenkte å skaffe meg 2100LivePoints i tilleg så jeg kunne kjøpt noe moro Arcade spill og mods til Oblivion.

Men må nesten vite hva de forskjellige mod'ene koster.

Hvis de koster "for mye" gidder jeg ikke kjøpe Points...

Har noen en link til en side med prisene eller noe?

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Har noen en liste over hva de forskjellige koster på X360?

Har spillet på PC, men har lyst til og spille fra sofaen også så jeg tenker jeg skal kjøpe det til X360 i dag.

Men tenkte å skaffe meg 2100LivePoints i tilleg så jeg kunne kjøpt noe moro Arcade spill og mods til Oblivion.

Men må nesten vite hva de forskjellige mod'ene koster.

Hvis de koster "for mye" gidder jeg ikke kjøpe Points...

Har noen en link til en side med prisene eller noe?

7754928[/snapback]

Bump

Samt en omtale av modsene til 360

Lenke til kommentar

Mehrune's Razor - 250 Microsoft® Points (ca. 20 kroner)

Mehrune's Razor legger til en svær dungeon/Ayleid ruin i Cyrodiil. Det er en quest som er litt spennende, men det er selve turen gjennom hulen som gjør at denne plug in'en er verdt pengene. Ta den i høy level, så får du en del fete items som kapper, smykker og enchanta våpen. Det er vel bare Razoren som er ny da, og den har jeg aldri brukt. Men likevel, fet plug in.

Knights of the Nine - 800 Microsoft® Points (ca. 60 kroner)

Knights of the Nine er jeg ikke ferdig med enda, men til nå er den utrolig fet. Du reiser rundt i Cyrodiil for å finne et fullt sett med armor og våpen som trenges for å drepe en evil dude. I guildhuset til Knights of the Nine ser det ganske kjipt ut i starten, men etterhvert som du reiser rundt og finner deler, joiner forskjellige folk guilden din og den ser bare bedre og bedre ut. Absolutt verdt pengene. :)

Forresten.. herregud. Sjekk beskrivelsen av Mehrune's Razor. And I quote:

Erobre det største fangehullet i hele Cyrodiil og hindre et komplott om å velte keiserstyret i Tamriel. Skjulte skatter venter!

Denne nedlastingen er tilgjengelig på Marketplace for bare 250 Microsoft® Points. Hva venter du på? Kom deg inn og last ned det nye oppdraget, og fortsett eventyret der du kan redde Tramreil.

Hva faen er Tramreil? Heter ikke landet Tamriel?

Endret av Bamsemumsen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...