XzIz0 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg har et Xtrem N 6800 GT. Er plaget med artifact's etter bare noen minutter med spilling. Kakker jeg ett egg på skjermkortet, kunne jeg lett ha lagd meg frokost på noen minutter. Noen som har erfaring med 6800 GT serien, eller vet om noen som har problemer med det? Når jeg laster ned nyeste drivere fra Nvidia.com, blir oppløsningen og fargene unaturlig lav. Har også venner som har samme problemet med de nyeste driverne. -Kim Lenke til kommentar
Intern Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Min fetter har et 6800GT fra XFX, og han har vært oppi over 110 grader med det kortet, men aldri fått artifacts... Sett en vifte til å blåse på kortet! Det kan nok hjelpe en del... Lenke til kommentar
Kent -amdme- Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg har et Xtrem N 6800 GT.Er plaget med artifact's etter bare noen minutter med spilling. Kakker jeg ett egg på skjermkortet, kunne jeg lett ha lagd meg frokost på noen minutter. Noen som har erfaring med 6800 GT serien, eller vet om noen som har problemer med det? Når jeg laster ned nyeste drivere fra Nvidia.com, blir oppløsningen og fargene unaturlig lav. Har også venner som har samme problemet med de nyeste driverne. -Kim 7754779[/snapback] Da er det naturlig å spørre: "har du overklokket kortet?". Hvis du ikke har gjort det tror jeg problemet er støv/ødelagt vifte på skjermkortet og/eller dårlig sirkulasjon i kabinettet. Sjekk ut disse tingene, så får vi høre Lenke til kommentar
miceagol Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Min fetter har et 6800GT fra XFX, og han har vært oppi over 110 grader med det kortet, men aldri fått artifacts... 7754802[/snapback] Guri! Jeg trodde 90 grader var for mye jeg... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå