SUPERJANNE Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Er det bare jeg som er dritlei symbian S60, S40 og alle andre mobiler? er så kjedelig alle sammen, blir jo lei mobilen etter en uke! Nokia skal jeg nå gi en pause, lei svart skjerm( nesten som XP ), den henger seg og man kan ikke ta mere en 4 bilder etterhverandre før hele crappen klipper! (N73), og jada akurat fått den fra service også!. æsj...kjipt at det er så lenge til apples mobil kommer ut, for det er sånn en så frem til mobilene skulle bli engang på 90 tallet når jeg da tenkte fremover! føler nokia og alle de andre står på stedet hvil! kommer bare ut i forskjellige fasonger! håper det skjer noe med markedet etter iPhone er ute! da må vel resten av gjengen få ut finger`n! nå tenker de bare på å selge mest mulig! kvalitet det finnes jo ikke mer! nei nå skal jeg teste neste Ericsson! får bare håpe de har klart å fikse "av&på" knapp på sendte meldinger! Endret 19. januar 2007 av SUPERJANNE Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har du tenkt på Windows mobile? For dårlig kamera kanskje? N76 ser jo spennende ut Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Nokia 8800 Sirocco har ikke fullt av funksjoner og dill og dall, men den mobilen jeg ikke har gått lei av enda. I løpet av det siste året har jeg vært innom litt av hvert... alt ifra HTC TyTn til Ericsson T28. (T28 er også ganske stilig, alle glor når de ser den ) Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Er det bare jeg som er dritlei symbian S60, S40 og alle andre mobiler? er så kjedelig alle sammen, blir jo lei mobilen etter en uke! Nokia skal jeg nå gi en pause, lei svart skjerm( nesten som XP ), den henger seg og man kan ikke ta mere en 4 bilder etterhverandre før hele crappen klipper! (N73), og jada akurat fått den fra service også!. æsj...kjipt at det er så lenge til apples mobil kommer ut, for det er sånn en så frem til mobilene skulle bli engang på 90 tallet når jeg da tenkte fremover! føler nokia og alle de andre står på stedet hvil! kommer bare ut i forskjellige fasonger! håper det skjer noe med markedet etter iPhone er ute! da må vel resten av gjengen få ut finger`n! nå tenker de bare på å selge mest mulig! kvalitet det finnes jo ikke mer! nei nå skal jeg teste neste Ericsson! får bare håpe de har klart å fikse "av&på" knapp på sendte meldinger! 7754759[/snapback] Enig, men jeg ser ikke noen løsninger i Sony tunellen heller!! Apple høres spennende ut,men mangler radio(vet av erfaring at jeg er avhengig av dette) Jeg vet heller ikke om jeg orker touch greiene. hadde en tytn og gikk lei. har i søken etter den perfekte mobil for meg tatt en kjapp tur gjennom n80(møkk),tytn(digg,men stor,hater windows spilleren),d900(deilig,men mangler radio og svak mp3 spiller),7390(liker ikke nokia særlig og denne var for femi) og nå sist den lille lg ke820 Sistnevnte desidert best og får duge til evt n95,apple,prada eller noe annet dukker opp som fenger meg Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Nokia 8800 Sirocco har ikke fullt av funksjoner og dill og dall, men den mobilen jeg ikke har gått lei av enda.I løpet av det siste året har jeg vært innom litt av hvert... alt ifra HTC TyTn til Ericsson T28. (T28 er også ganske stilig, alle glor når de ser den ) 7754791[/snapback] altid hatt lust på denne, men så er det dette med: batteri problemer, knotete taster i forhold til deksel, radio i mono!delvis dårlig oppløsning på skjerm(sikkert god nok,men med tanke på pris) mangel på minnekort... Så enkle ting, men typisk nokia fikser de bare opp i en og en ting neste sirocco blir med elten john sanger og de samme problemene bortsett fra minnekapasiteten går opp fra 128 til 148 og prisen øker 1000 kr Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 fint at det ikke bare er jeg som er sær! den sirocco forstår jeg ikke hypen med? den er ikke fin og ikke noe spes på sw heller... like plain og kjip som alt annet. håper det skjer noe snart! dette er kjedeli! Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Syns nå den prada telefonen av LG så nå ganske bra ut. Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 nå er det innmaten jeg mener! det er så kjedelig! LG er jo ivertfall kjedelig, samme med motorola og siemens...nei huff kjipe alle sammen! og windows er utelukket! er jo ikke no gøy å få tak i! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvis Windows da er utelukket ser jeg ikke helt hva du er ute etter... Windows er jo det OS'et på mobil som gir det mest frihet. Lenke til kommentar
rontonic Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Men om du liker iPhone, så må jo Prada telefonen friste litt også? Synes den ser litt spennende ut, men er ikke helt komfortabel med LG egentlig. http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon...bilen_her/35540 Lenke til kommentar
stgbrt Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hei på deg janne. Gjør som meg: skriv inn din egen erfaring. Les min erfaring her Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Men om du liker iPhone, så må jo Prada telefonen friste litt også?Synes den ser litt spennende ut, men er ikke helt komfortabel med LG egentlig. http://www.amobil.no/artikkel/mobiltelefon...bilen_her/35540 7755844[/snapback] ja noe sånt! altså noe nytt! på tide med følsomme skjermer! Lenke til kommentar
Ola92 Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Nokia N95 kommer til å bli hvertfall et av de beste mobilene i 2007! Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 (endret) Nokia N95 kommer til å bli hvertfall et av de beste mobilene i 2007! 7767574[/snapback] det som jeg er redd for med denne telefonen er at nokia igjen driter på draget men å skynde seg å gi ut et uferdig produkt Utseendemessig skal jo denne være på linje med n80(altså katastrofalt kjedelig) serie 60 greiene er så tregt at du kan jo ta oppvasken mens du venter mellom valgene og batteriet er jo et kapittel for seg selv Det eneste jeg mener nokia kan skryte av kontra konkurentene er hjemmesiden sin Endret 21. januar 2007 av Andynator Lenke til kommentar
SUPERJANNE Skrevet 21. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2007 enig. spent om ericsson kommer med noe gøy snart! Lenke til kommentar
genser Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Genial post Andy! det som jeg er redd for med denne telefonen er at nokia igjen driter på draget men å skynde seg å gi ut et uferdig produkt Vi får se, men i hvert fall ingen grunn til å dømme på forhånd. Utseendemessig skal jo denne være på linje med n80(altså katastrofalt kjedelig) Skal den? Eller du synes det? Synes den har de positive sidene fra N80, men med forbedret slider osv.. Skulle dog gjerne hatt den i svart. serie 60 greiene er så tregt at du kan jo ta oppvasken mens du venter mellom valgene og batteriet er jo et kapittel for seg selv Du har kanskje ikke fått med deg at den har ny prosessor i forhold til f.eks. N80 og N73? Eller at den kjører ny versjon av operativsystem og grensesnitt som bør gjøre det noe raskere? Det eneste jeg mener nokia kan skryte av kontra konkurentene er hjemmesiden sin Nokias sider var bra og oversiktelige før, men blitt dårlige nå. N95 derimot er vel mer alt-i-ett enn noen andre kommer med i 2007. Nok om din dårlige post. Enig med deg Janne, i hvert fall på noen måter. Selv om mobilene blir bedre og bedre med tanke på kamera, skjermer osv. er det fortsatt ganske kjedelig. Kjøper jeg en N95 vil den være nesten (noen forskjeller i nevnte grensesnitt osv) lik å bruke som min N80, eller E60.. Savner noe nytt i bruk, som f.eks. iPhone (som dog har sine store svakheter). Lenke til kommentar
Andynator Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 fint du tok deg tid til å svare på min forferdlige post are Uansett får vi ikke mange av svarene på mange måneder enda Å selvsagt er alt en smaks sak, jeg er ikke fornøyd med nokia, du er...slik vil det altid være At n95 vil være det ultimate får bare være som det er ....til glede for noen og til fortvilelse for andre....om et år er vel hele n95 glemt alikevel ;-) Lenke til kommentar
Ikke Her Lenger Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Seriøst, kødder dere? Er virkelig N95 det beste Nokia kommer til å stille opp med i hele 2007? I så fall så må jeg klore meg fast til 6280'en min helt til 2008. Hadde håpet på en tynnere telefon, men større skjerm og bedre oppløsning, og skikkelig blitz. SE er utelukket, da disse ikke lager alt-i-en-telefoner. Vil ha godt kamera (på høyde med digitalkamera) og gode muligheter for å skreddersy menyene med snarveier osv. Men er dere helt sikre på at N95 er den beste som kommer? Nokia N80 kom jo på denne tiden for et år siden, men da kom det jo noe bedre etterpå, N93. Noen som har noen tanker om akkurat dette? Jeg er ikke helt inni logikken til Nokia når det gjelder å lansere nye telefoner. Sånn som SE, har jo et flaggskip i året, men Nokia spyr jo ut telefoner heler tiden. Vet at hver telefon i N-serien har hver sin spesialitet, men jeg ønsker noe enda bedre. En mobil innebygd i et Sony Cyber-shot DSC-N2 digitalkamera hadde vært midt i blinken Noen synspunkter og tanker om kommende flaggskip? Jeg elsker å fantasere om kommende telefoner. Og er helt enig med Janne. Er bare kjedelige telefoner nå for tiden. Er bare den samme pakningen som blir litt bedre og bedre spesifikasjonsmessig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå