rolfmm Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Finns det en JS-guru som kan hjelpe meg med å lage en enkel ekspanderende meny med undergrupper? Må validere og helst bygges opp uten bruk av tabeller. Jeg må ha tre, helst fire undernivåer. Disse bygges opp som strukturen som er vist på www.4x4shop.se/site_map.php. Kun et nivå (+ evt undernivå) skal vises om gangen. Slik at når et nytt nivå ekspanderer skal det forrige miniseres. Nivåstrengen skal forbli ekspandert etter at valgt side er ferdig lastet. Det navigasjonsscriptet som er på sida nå har jeg hentet på tutorials.alsacreations.com/deroulant/menu-vertical.htm, men denne har bare et undernivå. Dessuten liker jeg ikke att når du da klikker på en av linkene i undermenyen vil alle lenkene med undermenyer ekspandere for deretter å gå tilbake til minisert nivå. Det finnes masse av dette på nettet, men jeg har ikke funnet noe tilfredstillende..... Dersom noen kan hjelpe meg med dette mot et vederlag kan de ta kontakt med meg på e-post eller PM. mvh Rolf Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det finnes CSS-varianter også: http://www.alistapart.com/articles/horizdropdowns/ Lenke til kommentar
rolfmm Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 Ser veldig grei ut. Er det mulig å legge til flere nivåer?? Lenke til kommentar
Drømmemannen Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Garantert. Har ikke prøvd selv. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå