Heineoen Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Hei! Har en Pioneer DEH-P7700MP... Når jeg kobler til ting på Aux inngangen på denne oppfører den seg ikke som noen av de andre spillerne jeg har vært borti... Koblet til walkman mobilen min og lyden ble veldig svak! Virket ikke som noen av innstillingene på spilleren gjaldt og lyden kunne bare stilles fra mobilen og ikke fra spilleren Sånn vill vi da ikke ha det? takk!... Endret 8. mars 2007 av Heineoen Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Tydeligvis må man kjøpe et adapter til rundt ca 500kr for å få Aux på denne spillern Pioneer IP-Rca adapter tror jeg det het.. Merkelig at jeg fikk litt lyd når jeg kjørte den på rear utgangen Lenke til kommentar
pndjo Skrevet 8. mars 2007 Del Skrevet 8. mars 2007 hehe... alle Pioneer spillere som slutter med p ha en såkalt IPX inngang og den ipx kablen koster fra 200-300Kr. Det du hørte var nok signalen som overførtes gjennom jordings punktene til signalen Lenke til kommentar
Heineoen Skrevet 8. mars 2007 Forfatter Del Skrevet 8. mars 2007 Hvor får man tak i denne kablen til 200-300kr? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå