RIP Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har et gammelt SB Live! 1024 lydkort i maskinen min som har begynt å lage sprakelyder, har testa og det kommer fra lydkortet ikke høytalerene\hodetelefonene. Har prøvd å spraye pluggen med 5-56, men det hjalp heller ikke. Jeg lurte bare på om noen visste noen tips, eller om det går ann å levere det inn til garanti? (vet ikke om det er over 5år gammelt ) Lenke til kommentar
Sagacious Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Har et gammelt SB Live! 1024 lydkort i maskinen min som har begynt å lage sprakelyder, har testa og det kommer fra lydkortet ikke høytalerene\hodetelefonene. Har prøvd å spraye pluggen med 5-56, men det hjalp heller ikke. Jeg lurte bare på om noen visste noen tips, eller om det går ann å levere det inn til garanti? (vet ikke om det er over 5år gammelt ) 7754281[/snapback] Vet ikke om du kan reklamere på det... men er du sikker på at driveren er oppdatert? Jeg har nettopp innstalert Vista, og jeg får noen ganger spraking i lyden her også, men det regner jeg med er Betadriveren som er bugga. Lenke til kommentar
RIP Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Det er altså bare en lav sprakelyd når det ikke kommer noen annen lyd (eller da hører jeg ikke sprakelyden hehe). Tviler på at det er driverene, har ikke vært sånn før iallefall :\ Lenke til kommentar
MDCCLXXVI Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Skjer hos meg også, med et Audigy 2 lydkort... prøvde å bytte til integrerte lydkortet, og da hører jeg ingen verdens ting til disse sprake-lydene... Defekt lydkort vil jeg tro, men hva ska' en gjøra? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå