Gå til innhold

LG vs Sony Ericcson hva er best?

Anbefalte innlegg

Hei

Skal ha meg ny telefon og har nå klart å komme ned til 3 telefoner som det står i mellom:

- LG KG810

- Sony Ericsson Z610i

- Sony Ericsson Z710i

Som dere sikkert ser så skal jeg ha en klapp telefon. Alle disse har forskjellige egenskaper så dette kan da være med på å bestemme hvilke jeg bør ta. Har lest tester uten at dette har hjulpet. Så dermed rettere jeg meg mot forbrukerene som vet best og har erfaring.

Det jeg ønsker er dine erfaringer, dine meninger om disse 3 telefonene, hva er best og hvilke ville du valgt og hvorfor?

Tusen Takk

Endret av reiarts
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Skal (for en gangs skyld) prøve å svare kort.

LG KG810 er dum&deilig. Flott å se på, men begrenset funksjonalitet og ikke verdens beste menysystem.

SE Z610 banker KG810 på funksjonalitet + at den har 3G og videotelefoni.

SE Z710 er vesentlig mer robust enn de to andre, men "mangler" 3G.

Spørsmålet er: Hva skal du med telefonen? Hva forventer du av funksjoner og kvalitet?

Hvis du skal ha en telefon som ser fet ut og som folk legger merke til, er definitivt KG810 et godt valg. Z610 kjøres på kampanje hos Telenor for tiden, så den vil etterhvert ganske mange ha i lomma; den blir ikke like spesiell. Den er dog definitivt best av de tre telefonene du nevner, den kombinerer funksjon og design på en unik måte. Sist men ikke minst... putter du telefonen din i lomma sammen med nøkkelknippet så er det kun Z710 som passer for deg - av de tre du nevner.

Lykke til med valget!

-snubbel

Lenke til kommentar

Jeg ville valgt Z610i eller Z710i, mest sannsynlig Z610i, fordi jeg er så knasende fornlyd med min K610i! :) Det er den beste telefonen jeg har prøvd noen sinne. Den er kjapp, enkel og bruke, har mange funksjoner og har god batteri levetid.

I tillegg er Z610i mer spesiell og stilfull å se på enn Z710i ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...