Gå til innhold

Nye spill på VC - to store SNES-spill

Bagge

Anbefalte innlegg

Denne VC-fredagen viser seg å være langt bedre enn den forrige - vi får de to SNES-spillene Street Fighter II: World Warrior og Super Probotector, som var annonsert at skulle slippes tidligere i januar.

Det er verdt å merke seg ang. SFII:WW at dette er en tidligere utgave av spillet enn Super Steet Fighter II og Street Fighter II Turbo, og man kan dermed ikke spille som bossene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
WOHO!! Probotector!! *Laste ned*

Beste oppdateringen på lenge! Probotector anbefalest for alle, noen av de beste action-shooter spillene på Nintendo-platformen.

7753881[/snapback]

Når jeg leste "super probotector" tenkte jeg "nå gir TCI av skafte" og jammen ta fikk jeg rett litt lengere nede :p

Så, etter å ha sagt "håper Super Probotector kommer snart" noen fredager har du endelig fått det som du vil. Hm, tror jeg må laste det ned selv, fikk jammen ta lyst på det.

Så neste store som kommer i Januar. A link to the past. Krysse fingrene for neste fredag.

Lenke til kommentar

Hehe, gledet meg lenge til dette ja Bear^ :D

Har spilt det i en times tid nå. Herregud så bra det er. Kommer til å kose meg med dette i helgen (må bli co-op også). Skal skaffe meg Wario Ware i morgen tenkte jeg, men det spørs hvor mye jeg vil sitte med det når jeg har dette :p

Siste jeg spilte Super Probotector hadde jeg ikke peiling på hva jeg skulle gjøre. Nå merker jeg hvor store forberinger det er i forhold til orginalen. Perfekt utnyttelse av kontrollen (SNES). Den klassiske kontrollen må til her!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...