xist Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei, jeg har et relativt irriterende problem, hver gang jeg går inn i et spill så fryser pc'en seg etter 1 min ca. Jeg har kjørt drivercleaner og installert chipset, gart, skjermdriver osv på nytt, men til ingen nytte. Jeg har rensa alt av vifter osv med q-tips og jeg har prøvd stort sett alle mulige instillinger. Noe annet som også er litt rart er at ATItool ikke finner skjermkortet mitt. HW står i signaturen min På forhånd takk. Chris Lenke til kommentar
Changis Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 har du overklokka / modda skjermkortet? har du et annet skjermkort aa teste med? kanskje du kan laane av en kompis? Lenke til kommentar
xist Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg har modda det ja, det var et radeon x800pro vivo, softmodda til xt. Jeg lurte også på om det kunne være derfor, men da er det jo rart at det slutta og virke pluttselig nå. Tror jeg har disketten med gamle biosen til kortet. mulig jeg må prøve med det. Lenke til kommentar
Changis Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 sjekk oxo http://www.techpowerup.com/ som er en side som mer eller mindre er spesialisert paa modding og forskjellig av ATi kort.. de har alt av verktoey til bioser.. bare pass paa at du faa r riktig bios til kortet ditt.. finnes den ikke, kan du spoerre etter den paa forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå