Gå til innhold

begrense tilgangen til foldershare

Anbefalte innlegg

Hei.

Jeg har nettopp skaffet meg foldershare for mine pcer, foreldrene mine sine pcer og en kompis av meg.

Problemet er det at når alle bruker samme account kan alle gå inn på hver sin pc og se alt som ligger på harddisken. Noe som er litt dumt siden jeg ikke vil at kompisen min skal kunne gå inn på foreldrene mine sine pcer og laste ned hva han vil derifra.

Derfor lurer jeg på om det er mulig og begrense det slik at du ikke kan gå inn på andre sine harddisker og se og laste ned alt som ligger der.

Mvh JunaJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

kanskje jeg er litt på jorde og ikke skjønner deg skikkelig , men man deler da ikke hele harddisken i et slikt oppsett.

Man deler vel bare de mappene andre trenger tilgang til, og jeg skjønner ikke hva kameraten din har bruk for å hente fra dine foreldres maskiner utenom snusk da...lol.

Lenke til kommentar

Via foldershare´s webside, så kan du få tilgang til stort sett alt som er på alle maskinene, fra eks. stasjon c:

Det eneste som kan begrense tilgang er og opprette flere brukere, slik at du separerer de fra hverandre, går fint og synke mellom brukere, gjør dette selv med en, og det går som det suser.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...