B4stian Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Ja, når går 24 på FOX? Ville ikke poste i 24-tråden da jeg er redd for å se ting som har skjedd... har ikke sett en episode enda. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 www.myepisodes.com Registrer deg og få kalendervisning på alle dine favorittserier.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Et mer direkte svar: 24 går vel natt til tirsdag norsk tid. Altså mandagskvelden i USA. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hehe, glemte faktisk å svare på det jeg hadde tenkt å svare på.. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Haha, sånn kan det gå. :!: Jeg trodde nesten du lot være å svare, bare for å være jævlig. Men du kom med et bra tips da. myepisodes.com er fin for å holde seg oppdatert. Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hehe, nei jeg hadde faktisk planer om å svare, var til og med inne på myepisodes.com og sjekka hvilke dager det gikk, men i forbifarten ble det bare til at jeg skrev det jeg skrev.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Mens diskusjonen går sin gang... Finnes det en tråd for 24 sesong 6 som venter på de norske sendingene før info slippes ut? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ikke for sesong 6 tror jeg, nei, da må du i tilfelle opprette en selv.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå