wil Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei. Nå har bakbremsa frøset igjen på firhjulingen, min, men den er heldigvis i stand til å bli kjørt da, men det er bare 1 bremse på den nå og det holder ikke på vintern. Det jer lurer litt på er hvorfor det bare er bakbremse wiren som fryser og ikke den forran. Noen som vet hvorfor? Skjønner ikke dette helt selv. Alltid er det bakbremse wiren som er slik. Trodde først det var pga at bremsa stod på bakhjulene som gjorde at den frøs, men i natt lot jeg den stå uten bremse og allikevel frøs den, men den var (Regner jeg med) i kjørebar stand. Noen som vet hvorfor det er slik? Hilsen. wil. Lenke til kommentar
terjemag Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg vil gjette på at du har fuktighet i strømpen en plass på bakbremsewireren. Blås gjennom wireren, unnskyld strømpen, med trykkluft. Fyll etter med olje, og blås den gjennom med trykkluft, så skal du se at det ordner seg. Lykke til! Lenke til kommentar
wil Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Joa. Det gjør det nok, men den vil jo fryse igjen samme fanken da? Lenke til kommentar
Axes Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Nei, har du isolasjon rundt wiren da? ta av isolasjonen, smør wiren, og blås gjennom isolasjonen med trykkluft som han sa så ordner det seg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå