Prectorex Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Jeg trenger musikktips til en fest som skal holdes til ære for min veninnes 18 års dag hvis du vet om noe som er et Must have, let me know;) Endret 18. januar 2007 av Prectorex Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Og husk å komme med begrunnelser, ellers blir dette nok en telletråd. Anbefalinger kan også tas i en av de generelle diskusjonstrådene vi har på musikkforumet. For å gå foran med et godt eksempel: Aaliyah - More Than a Woman Nå er jeg ikke veldig bevandret i R'n'B-sjangeren, men den låta her er überdigg. Produksjon, vokal og selve låta er catchy, fresh, innehar høy kvalitet og oppfinnsomhet, samt originalitet. Hva tekstens innhold angår, er jeg ikke så interessert i. Framførelsen er nå det viktigste. Hender at jeg synger med, men det kommer av rein kjærlighet til låta. Om denne passer til party er vanskelig å si... Jeg hadde i alle fall shaka assen til den hvis jeg allerede var full nok Lenke til kommentar
Prectorex Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Og husk å komme med begrunnelser, ellers blir dette nok en telletråd. Anbefalinger kan også tas i en av de generelle diskusjonstrådene vi har på musikkforumet. 7753304[/snapback] Hakke så mye peiling på akkuratt RnB. egentlig mener jeg musikk som får folk som drikker i danse humør kom gjerne med andre sjangre musikk hvis det er noe jeg bare MÅ ha med Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 I så fall råder jeg deg til å endre emnetittelen og førsteposten Etter min erfaring danser folk flest til musikk så lenge det er noe rap eller R'n'B. Trance o.l. er litt mindre folkevennlig enn de forutnevnte nå for tida. Lenke til kommentar
Prectorex Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 I så fall råder jeg deg til å endre emnetittelen og førsteposten Etter min erfaring danser folk flest til musikk så lenge det er noe rap eller R'n'B. Trance o.l. er litt mindre folkevennlig enn de forutnevnte nå for tida. 7753354[/snapback] Tror dette funker bedre:) Lenke til kommentar
Tumbleweed Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Er ikke denne tråden grei nok? https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=693520 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hmm, er jo forsåvidt det. Trådstarter kan evt. stille et eksplisitt spørsmål i den tråden. Disse to trådene ble veldig like, så da er det like greit å stenge denne og fortsette i den Tumbleweed linker til. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg