wazzza Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det har seg slik at undertegnede nettopp har spydd opp den nystekte grændisen jeg hadde tilberedt til middag. Et tips jeg fikk av muttern når jeg var mindre var å drikke cola, uten kullsyre. Vil Tab Xtra gjøre samme nytten? Kun det jeg har å hjelpe meg med nå... Lenke til kommentar
Khaya Ivorensis Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Få henne til å lage sin berømte ostekake. Skal godt gjøres å spy den opp igjen Lenke til kommentar
Forumforumforum Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tørr kjeks helst uten noe spesielt mye smak har i allefall funket for meg. Marie-kjeks er ypperlig i kombinasjon med cola. Lenke til kommentar
inaktiv000 Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis du derimot trenger å spy, funker dette trikset nesten alltid: putt den ene fingeren i munnen, og den andre i rompa. Dersom dette ikke funker, bytt om fingrene. Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis du derimot trenger å spy, funker dette trikset nesten alltid: putt den ene fingeren i munnen, og den andre i rompa. Dersom dette ikke funker, bytt om fingrene. 7753127[/snapback] Ja, det funker! Snakker av erfaring.. En god metode som funke hver gang.. Eller så er Coca Cola en sikker vinner.. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tørr kjeks helst uten noe spesielt mye smak har i allefall funket for meg. Marie-kjeks er ypperlig i kombinasjon med cola. 7753115[/snapback] der er fasit svaret Lenke til kommentar
Insomniatic Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis du derimot trenger å spy, funker dette trikset nesten alltid: putt den ene fingeren i munnen, og den andre i rompa. Dersom dette ikke funker, bytt om fingrene. 7753127[/snapback] Og dette har du prøvd? Lenke til kommentar
Melvin Snerken Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvis du derimot trenger å spy, funker dette trikset nesten alltid: putt den ene fingeren i munnen, og den andre i rompa. Dersom dette ikke funker, bytt om fingrene. 7753127[/snapback] Og dette har du prøvd? 7753338[/snapback] Ja, hvem har vel ikke prøvd det? Det er jo det første en gjør når en har spydd.. Lenke til kommentar
Gjest Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 spis knekkebrød med gulost og cola. det har jeg gjort før. Lenke til kommentar
wazzza Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Takker for mange "gode" tips. Virker som om det var noen jeg hadde spist i går. Jeg spydde konstant i 10 min, og har ikke spydd siden. Har vel egentlig ikke noe mere spy opp... Føler meg bra nå. skal få i meg noe loff sa mutern.. Lenke til kommentar
Minus Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Drikk Cola sakte og spis frøbrød. Funker alltid for meg. Lenke til kommentar
Olsenhower Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Det var synd med grandiosaen, da. Lenke til kommentar
Articfare Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Kjøp ingefær, hakk det opp og kok litt vann og lag te. Cola uten kullsyre hjelper mot løs mage, men ikke så mye om kvalme. Jeg tror faktisk posten er i feil sted da... Lenke til kommentar
Slonken Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvis du derimot trenger å spy, funker dette trikset nesten alltid: putt den ene fingeren i munnen, og den andre i rompa. Dersom dette ikke funker, bytt om fingrene. 7753127[/snapback] LOL Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 tørr kjeks og slapp Cola er to slagere som skal hjelpe mot dårlig mage Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå