CurSe Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kjøpte nytt headset i dag(Sony Mdr Ex71sl) og koblet de til ipoden. Da var det dugelig med bass og jeg storkoste meg med lyden som kom ut, men da jeg koblet fra headsetet og koblet det til igjen så var nærmest all bass borte. Gikk inn på EQ for å sette tilbake til "rock" som jeg pleier å ha, men fremdeles ikke noe bass. Prøvde da alle de andre innstillingene, men fikk fremdeles ikke bassen jeg hadde første gangen jeg koblet til headsetet. Noen som har en god forklaring på hvorfor det skjedde? Lenke til kommentar
snarius Skrevet 21. januar 2007 Del Skrevet 21. januar 2007 Kanskje du ikkje putta pluggane godt nok inn i øyret? Lenke til kommentar
engekri Skrevet 22. januar 2007 Del Skrevet 22. januar 2007 Kansje fordi du bruker rocke presettet. Der er bassen noe dempet tror jeg? husker ikke, men bruk heller bassboost eller more bass eller noe. Bruk de største silikongummiene for å få størst fylde i bassen forresten, lyden blir ikke noe pen i Ipod uansett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå