mske Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei, Jeg driver for tiden å jobber med å forbedre kunnskapene mine når det gjelder webutvikling, og leter i den forbindelse etter et prosjekt der jeg kan få brukt det jeg har lært. Har kun drevet med utvikling siden sommeren, men kan likevel ganske greit HTML, CSS og litt PHP & MySQL. Hvis du har et prosjekt, eller har planer om noe - så kan jeg godt hjelpe til, så jeg får praktisert og dermed få større forståelse innen webutvikling. Det gjøres gratis med mindre du ønsker å gi betaling (Jeg tviler?). Så, si ifra så kan jeg sikkert bli med på noe mvh Magne Lenke til kommentar
mske Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 Siden jeg kun henger på PHP-forumet for tiden, postet jeg den her. Ser i ettertid at den kanskje kunne vært postet i et annet forum.. :S Lenke til kommentar
allyse Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvor gammel er du? Har du noe å vise til? Lenke til kommentar
Abnorm Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Du kan jo ta en titt på denne: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=701587 Betaler gjerne noen kroner om den blir fikset. Lenke til kommentar
stian90_2 Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Hvor gammel er du ? Har du noen tidligere sider og relatere til ? Lenke til kommentar
mske Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Er 16 år gammel, men har ikke noen nyere sider å referere til nei, dessverre. Har et par jeg lagde som helt fersk, men de er kun laget ved hjelp av utrolig simpel html, og ser rett og slett ikke ut. frecjoha: Hvis du kunne sendt msn-addressen din på pm (hvis du har.) , så kunne jeg helt sikkert ordne det. mvh Magne Endret 19. januar 2007 av -Magne- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå