V-by Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 hoy. Før jul en gang ringte det en dud fra mr Music til meg. Jeg var passe beruset, og bablet i vei med duden. Han skulle gi meg en cd, helt gratis. jeg bindte meg ikke opp til noen ting sa han, bare at jeg skulle betale portoen. etter litt om og men, og dumme spørsmål fra min side, ga jeg telefonen videre til en kompis, som sa at han bare kunne sende en cd, hvis det var en cd med Jimmi hendriks. dette hørte jeg, og jeg var ikke så beruset at jeg tuller her Så da jeg kom hjem fra jobb i dag, lå det en liten pakke til meg i postkassen. fra mr Music. greit nok, jeg hadde jo bestilt den, men det er jo alltid et men Her fulgte det med en regning på 49kr som han sa til portoen, og en cd, men cd-en var en "Hits volume one" ingen jimmi... Jeg har heller ikke meldt meg på noe binding for å få flere cd-er, men i brevet som fulgte med står det: DIN BONUSPAKKE - GRATIS CD!Neste måned får du en ekstra velfylt musikkpakke. Den inneholder din vanlige Mr Music Hits-CD pluss den unike "GREATEST HITS 2006". eN SPESIALUTGAVE SOM DU IKKE FINNER NOE ANNET STED! jeg er ikke noe serlig keen på å ringe til sverige heller, for å få fjernet dette, ikke har jeg råd til det heller... så derfor lurer jeg på om noen veit hva jeg kan gjøre. jeg har jo bare bestilt en cd, men duden i telefonen ljaug til meg, og sa jeg ikke kom til å få noe mere. bare denne ene cd-en. som heller ikke var riktig. Jeg veit jeg kan sende tilbake cd-en innen 14 dager, men blir da detta han har satt meg opp til kanselert? Eller kan jeg bare drite i å betale noe? virker jo som et veldig useriøst firma også... Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Så at Mr.Music ikke tok imot e-mail. Skriv et vanlig brev hvis du ikke vil ringe til Sverige Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Mrmusic er vel et gammelt og seriøst firma? (om jeg ikke blander med noe annet...). Du har jo angrerett, så å sende tilbake er vel en grei måtte, selv om det koster deg litt porto og dritt! En lærepenge er å bare si katogorisk nei til alle som ringer deg som vil selge, gi deg noe gratis osv.. Kan være et helvete å bli kvitt slike selgere. KOmmere sikkert til å ringe deg i årevis med jevne mellomrom. Husker en gang for en del år siden når jeg kjøpte slike hjertelodd _en_ gang; og de plager meg enda! Så mye for å være grei.. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Telefonselgere har lister internt virker det nesten som. Sier du ja til en selger, ringer samtlige. Lenke til kommentar
Blacki Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Viktig og huske at absolutt ingen avtaler over telefon er bindene. Skriftilg bekreftelse er vel et krav nå. Lenke til kommentar
V-by Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 jeg er ikke noe keen på å betale noe porto for å få sendt den tilbake. har ikke lyst til å betale noe, siden jeg ikke fikk det jeg ble lovet i det hele tatt. Jeg veit også at de tar opp samtalene når folk ringer, de gjorde ivvertfall det da jeg jobbet der. så kanskje jeg bare skal drite i å betale eller bare sende pakken tilbake slik at de må betale portoen... mener å ha hørt noe bøll om de før, men kan ikke huske hva... Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Mrmusic er vel et gammelt og seriøst firma? (om jeg ikke blander med noe annet...). Du har jo angrerett, så å sende tilbake er vel en grei måtte, selv om det koster deg litt porto og dritt! En lærepenge er å bare si katogorisk nei til alle som ringer deg som vil selge, gi deg noe gratis osv.. Kan være et helvete å bli kvitt slike selgere. KOmmere sikkert til å ringe deg i årevis med jevne mellomrom. Husker en gang for en del år siden når jeg kjøpte slike hjertelodd _en_ gang; og de plager meg enda! Så mye for å være grei.. 7754097[/snapback] Tror du tenker på McMusic. Mr. Music er noe dårlig postordre, kun laget for å lure gamle tanter som skal kjøpe cd til nevøene sine. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Dette er jo noe du har rotet deg opp i selv. Om du ikke vil ha noe får du bare sende cden tilbake med et brev, så er vel saken ute av verden. Endret 19. januar 2007 av ^fmj Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå