jødahl Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvordan finner jeg OS på min Acer bærbare PC? Skulle formatert jeg Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Det følger vel med en CD med OSet på? Lenke til kommentar
jødahl Skrevet 18. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 18. januar 2007 nei, gjorde ikke det. Lenke til kommentar
Joddleif Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Da har du kanskje en recoverypartisjon på PCen din? Det skal i så fall følge med info om dette. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hvilken acer har du? Jeg sitter her med dama sin Aspire 5044. Der brennes backupDVD ved hjelp av Acer eRecovery Management Lenke til kommentar
AiKi Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Antagelig er det en recovery-partisjon. Såvidt jeg husker, er backup-DVD-en til for å kopiere innstillinger o.l. Jeg forstår det som man skal trykke Alt+F10 eller F12 når maskinen starter opp (før Windows-logoen skal dukke opp). Dessuten, om jeg husker rett, partisjon nr. 2 vil forbli urørt, fordi den er ment for lagring av data, og at C: skal formateres. Lenke til kommentar
Shhhh Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Ja det stemmer. Det ligger litt i navnet eRecovery. Fikk inntrykk at det var recovery trådstarter var ute etter Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Mange Acer produkter som du faktisk bare kan brenne ut recovery cder kun 1 gang... Kontakt Acer suport så sender de et sett cder til deg i løpet av en uke. Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Mange Acer produkter som du faktisk bare kan brenne ut recovery cder kun 1 gang... Kontakt Acer suport så sender de et sett cder til deg i løpet av en uke. 7754821[/snapback] Neida,kan brenne ut så mange ganger du bare gidder,forutsatt at du ikke sletter harddisken. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Mange Acer produkter som du faktisk bare kan brenne ut recovery cder kun 1 gang... Kontakt Acer suport så sender de et sett cder til deg i løpet av en uke. 7754821[/snapback] Neida,kan brenne ut så mange ganger du bare gidder,forutsatt at du ikke sletter harddisken. 7755423[/snapback] FEIL! Jeg har hatt to maskiner der dette systemet fungerte på denne måten, og på den ene maskinen gikk utbrenningen skeis og da måtte jeg få tilsendt cder fra Acer da dette programmet fungerte kun en gang som skrevet før... NB-Ring Acer hvis du ikke tror hva du leser, dette gjelder Acer Aspire 1640-1641-1642 bla annet og tydeligvis flere modeller også... Endret 19. januar 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Mange Acer produkter som du faktisk bare kan brenne ut recovery cder kun 1 gang... Kontakt Acer suport så sender de et sett cder til deg i løpet av en uke. 7754821[/snapback] Neida,kan brenne ut så mange ganger du bare gidder,forutsatt at du ikke sletter harddisken. 7755423[/snapback] FEIL! Jeg har hatt to maskiner der dette systemet fungerte på denne måten, og på den ene maskinen gikk utbrenningen skeis og da måtte jeg få tilsendt cder fra Acer da dette programmet fungerte kun en gang som skrevet før... NB-Ring Acer hvis du ikke tror hva du leser, dette gjelder Acer Aspire 1640-1641-1642 bla annet og tydeligvis flere modeller også... 7755710[/snapback] Hmm,har ikke opplevd noe slikt på de 3 Acer modellene jeg har.. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 (endret) Mange Acer produkter som du faktisk bare kan brenne ut recovery cder kun 1 gang... Kontakt Acer suport så sender de et sett cder til deg i løpet av en uke. 7754821[/snapback] Neida,kan brenne ut så mange ganger du bare gidder,forutsatt at du ikke sletter harddisken. 7755423[/snapback] FEIL! Jeg har hatt to maskiner der dette systemet fungerte på denne måten, og på den ene maskinen gikk utbrenningen skeis og da måtte jeg få tilsendt cder fra Acer da dette programmet fungerte kun en gang som skrevet før... NB-Ring Acer hvis du ikke tror hva du leser, dette gjelder Acer Aspire 1640-1641-1642 bla annet og tydeligvis flere modeller også... 7755710[/snapback] Hmm,har ikke opplevd noe slikt på de 3 Acer modellene jeg har.. 7755810[/snapback] Vel da har du lært noe nytt i dag også!! Det er forskjeller selv om man kanskje ikke har opplevd dette selv.... Endret 19. januar 2007 av Jada-jada Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå