JohnRichard Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Hei! Har ett Gainward GeForce 6600 GT Golden Sample Ultra/1960 PCX XP 128MB skjermkort. Her er selve modulen med kjøler (knakk festene når jeg skulle ta den av) og vifte er defekt (kulelager, vifta fant jeg i bunnen av PCen, og brente kontaktpunkter osv). Skjermkortet fungerer heldigvis enda. Har satt på kjøler og en coolmaster Celeron-A vifte med strips for å kunne bruke maskinen min (og dermed skrive dette). Hva slags kjøler passer på dette kortet, helst en som finnes på lager? (Og hvilket skjermkort anbefaler dere meg å kjøpe dersom jeg må bytte ut dette? Kravene mine er max 1.500,-, Dual-DVI (native) og TV inn/ut [ViVo]) Håper på svar snarest, slik at jeg kan bruke PCen min, uten å vær redd for å drepe skjermkortet / brann Lenke til kommentar
JohnRichard Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Jeg fant ei vifte på lager hos min lokale butikk, håper den kan brukes (ikke henta den enda). Revoltec VGA Cooler (Ser at min GPU ikke er nevnt i beskrivelsen, men de mente den skulle passe (og kjøle nok) - ligger også kjølepasta sammen med Cooleren). Wish me luck! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå