lazt Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 (endret) Da er endelig den nye X5`en her. Hvertfall rett rundt hjørnet her i Norge. Bilen har blitt tatt godt i mot og Autofil har gitt den toppkarakter. Hva synes dere? Les mere om bilen HER og HER Moderator: Flytt gjerne tråden hvis denne passer bedre et annet sted. Takk! Endret 19. januar 2007 av loozet Lenke til kommentar
Skavold Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Jeg syns den er vanvittig tøff. Er definitivt en drømmebil! Den meget spesielle girspaken er utrolig rå Lenke til kommentar
diss Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tja, jeg synes ikke den er noe mer enn OK. Da tenker jeg selvsagt på det visuelle, bilens tekniske egenskaper er nok gode. Med vekt i det visuelle synes jeg f.eks den nye ML fra Mercedes er en både penere og tøffere bil. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Har store forventninger til ny X5, og tror nok den kommer til å selge godt. Når den nå kan leveres med 7 seter vil den nok også ta et par ekstra kjøpere fra Volvo XC90. Gleder meg ihvertfall til å prøve den. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Typisk BMW-design. Og da snakker jeg ikke om 5-serien, 6-serien eller Z4, men X3 og 1-serie. Heldigvis ingen 3-serie, den er grufult kjedelig. Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Forrige model X5 med svart metallic, 19" felger og sotete vinduer er verdens feteste SUV i mine øyne. Det er så pimp. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 *så narkolanger. Range Rover = win. Lenke til kommentar
Hefla Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Selv om jeg også hadde valgt en Range foran en X5 kan jeg være enig i at var ganske fet i sort. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Synes det var fin jeg å, utenom noen ting som de kunne spart seg for.... Må si at jeg heller velger en Cayenne enn en X5! Lenke til kommentar
KristianF Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Veldig ekkel og stygg bil. Romskip på 4 hjul. Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Cayenne er i mine øyne frastøtende. Smak og behag, selvfølgelig. Men forøvrig har jeg likt forrige modell X5, den ser bra ut, men må være i sort. Forøvrig syns jeg Range Rover er betraktelig mer stilfullt. Personlig hadde jeg dog heller kjøpt en 530D eller en Jaguar XJR i forhold til de overnevnte. Lenke til kommentar
lazt Skrevet 19. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 19. januar 2007 Cayenne er i mine øyne frastøtende. Smak og behag, selvfølgelig. Men forøvrig har jeg likt forrige modell X5, den ser bra ut, men må være i sort. Forøvrig syns jeg Range Rover er betraktelig mer stilfullt. Personlig hadde jeg dog heller kjøpt en 530D eller en Jaguar XJR i forhold til de overnevnte. 7757554[/snapback] Problemet med Cayenne er at den er vel "flashy" Men god bil å kjøre. Det kan INGEN si noe på! Lenke til kommentar
Simon Aldra Skrevet 19. januar 2007 Del Skrevet 19. januar 2007 Den minner meg om Marlon Brando. Begynte som den tøffe, røffe karen (Porsche 911), så ble det litt mat, litt penger, sikkert litt alkohol, og så endte vi opp med den oppblåste Marlon Brando (Porsche Cayenne), helt uten fine former, og med et trist oppsyn. Lenke til kommentar
fredriku Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Hum, jeg ville definitivt hatt en Q7 foran alle disse, gjerne med ABT-styling. Da ser den ekstremt potent ut! Gjerne med 20" eller større felger og i en herlig gråfarge! Lenke til kommentar
lazt Skrevet 20. januar 2007 Forfatter Del Skrevet 20. januar 2007 (endret) Hum, jeg ville definitivt hatt en Q7 foran alle disse, gjerne med ABT-styling. Da ser den ekstremt potent ut! Gjerne med 20" eller større felger og i en herlig gråfarge! 7762924[/snapback] ÆSJ Q7 ser jo hvertfall jævelig ut. Blir litt bedre med ABT-styling, men alikevel Eller som Topgear sa: Q7 er 70% (eller var det 75%) styggere enn et troll Endret 20. januar 2007 av loozet Lenke til kommentar
diss Skrevet 20. januar 2007 Del Skrevet 20. januar 2007 Q7 er en pen bil, men litt stor for min smak. Gleder meg til Q5, til tross for at det har gått inflasjon i Audi som merkevare.. Skulle jeg valgt, ville jeg nok havnet på en Mercedes ML eller Range Rover Sport. Kanskje tilogmed Land Rover Discovery 3 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå