Jtand Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Halvparten av visdomstanna har dukket opp for ikke så lenge siden, men i det siste har jeg følt smerte og ubehag, og nå har det begynt å stinke. Om jeg pirker borti tanna og tannkjøttet rundt, og lukter på fingeren så er det illeluktende rett og slett! Har også funnet ut at tanna er løs, kan dyttes fra side til side, vet ikke om dette er for at tanna ikke er fullt utvokst. Har jeg tannkjøttbetennelse av noe slag eller hva er dette? Er det normalt? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Tann stinker: Cheked Tann løs: Cheked Tann nesten oppe: Cheked Konklusjon: Hut deg til tannlegen. Er vel ikke mer å si, området er betent og gjør du ikke noe med det ASAP kan du risikere at dette sprer seg over hele tannkjøttet og gjør at du mister alle tennene dine. Lenke til kommentar
KeyanZa Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 jaja jeg var hos tannlegen i dag for å trekke en visdomtann, nede, gikk egentlig greit, er no senere på kvelden når bedøvelsen har gått ut at det gjør vondt, og jeg må trekke den andre nede oxo, huff gruer meg samme gjelder vel deg da vis du har slikt problem den må vel trekkes Lenke til kommentar
EskimoBob Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Kom deg til tannlegen FORT. Vente du for lenge så kan de være at bedøvelsen du får ikke virker pga betennelse. Det er kjekke saker.... Lenke til kommentar
BeFs Skrevet 18. januar 2007 Del Skrevet 18. januar 2007 Husker så smertelig godt når jeg var i 8årsalderen. Tennene mine holdt på å råtne opp, så jeg måtte trekke et par tenner. Bedøvelsen virket ikke, tannlegen bare pumpa mer og mer inn. Etterhvert fant hun ut at hun bare måtte trekke. Først fikk hun ikke tak, så hun måtte til med større tang ... Da var det godt å ha mamma ved sin side. Et par år senere, trakk jeg seks tenner i full narkose på sykehuset. Moralen er; pass godt på tennene dine! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå